01.11.2018 - Ruiselede

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
stef034
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: ma 14 apr 2014 22:33
Rijdt met: Cannondale f29 5.

Re: 01.11.2018 - Ruiselede

Bericht door stef034 »

Mooie tocht gereden, vroeg vertrokken uit beernem 7h , dank aan Dace93 , om het parcour te vermelden op strava .
Zo heb ik kunnen inpikken in het Aanwijs , en op een mooi uur kunnen thuiskomen .

Grts Stef.
TomP
Mountainbiker
Berichten: 75
Lid geworden op: zo 27 dec 2015 17:41

Re: 01.11.2018 - Ruiselede

Bericht door TomP »

De eerste bevoorrading was na kleine 16km voor de 50km dus dat is perfect. Laatste had mss iets vroeger gemogen, maar ik heb er toch liever 2 dan slechts 1 int midden! Top bepijling, uitgebreide bevoorradingen en dat voor een zeer schappelijke 3 euro!! Top ook dat lange singletrack in bos de keuze gegeven werd voor de sportieve/gewone route. Dat beperkte een beetje de drukte en oponthoud op dit leuke stuk. Proficiat aan de organisatie!
Gebruikersavatar
Dace93
Mountainbiker
Berichten: 248
Lid geworden op: zo 06 aug 2017 20:44
Rijdt met: CUBE LTD SL 2x blackline 2017

Re: 01.11.2018 - Ruiselede

Bericht door Dace93 »

Filmpje: " onclick="window.open(this.href);return false;
cissen81
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: wo 03 okt 2012 21:55
Rijdt met: Cube 29er LTD SL

Re: 01.11.18 - Ruiselede

Bericht door cissen81 »

Dace93 schreef:
cissen81 schreef:Kan er ingepikt worden vanuit Oostkamp op langste afstand?
In Beernem normaal

Bedankt voor de tip. Ingepikt in Beernem, aanwijs.
Gino_mtb
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 13 jun 2018 20:56

Re: 01.11.2018 - Ruiselede

Bericht door Gino_mtb »

Had er eerlijk gezegd meer van verwacht. Lange aanloopstrook en ook lange uitloopstrook.
Middenstuk was wel top.
Bepijling ook ok.
Eén bevoorrading voor 50 zou te weinig zijn. Nu was de eerste na 16 km (en niet na 10km zoals hierboven aangegeven) en tweede op 9 km van einde. Vond dat ok.

Wel vond ik dat de mensen van de bevoorrading 1 totaal géén respect hadden voor natuur en omgeving.
Alle vuiligheid werd gewoon op de grond gesmeten, lege flessen, plastiek, .... Tijdens het vullen van de bekers met water liep het water gewoon langs de tafels naar beneden.
Er was vervelende keiharde ketelmuziek, maar vond vooral het totaal gebrek aan netheid erg.
Ze waren nochtans met genoeg maar ze waren liever lui dan actief.
Is eerste keer als mtb'ker dat ik zo een bevoorrading tegen kom.
Aan de mtb'kers zelf wordt er gevraagd om respect voor de natuur en omgeving te hebben en géén vuil achter te laten maar dat was er echt wel over.
Akkoord, ze hebben het achteraf mss wel allemaal opgekuist maar vind dit er echt over.... en ik was niet alléén met die mening. Hoorde er vele mensen over spreken en klagen.

Het verschil met de tweede bevoorrading was énorm. Daar was alles piekfijn en proper en hadden die mensen respect voor hun omgeving.
Plaats reactie