Forumoverzicht Bikemogelijkheden Permanente routes Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

flashing1 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01
Mojobiker schreef:
Wanneer en wat gaat er nu eigenlijk gebeuren met Terhagen?

Mojo

Sanering van sommige stukken vervuilde grond , uiteindellijk moet het zand van de toekomstige oosterweelverbinding ergens naartoe maar hopelijk worden dat dan hogere heuvels waarvan we gebruik kunnen maken om betere , spannender, uitdagender trails te krijgen maar het zal niet enkel om mtb gaan natuurlijk , wandelpaden,natuurpunten enzovoort .... waterbeheer zal belangrijk worden door de hete zomers
Mtb zal bliven bestaan maar hoe lang het zal duren voordat het terug normaal wordt dat is een vraagteken .?

grt P

Mojobiker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: TREK 8000 / CANYON Nerve Al 7

Op hoop van zege :)

Luhmann Mountainbiker

Mijn bike: Cube LTD Race
Ben daar morgen ochtend in de buurt, is het daar momenteel te doen? Langs deze kant van het land is er de afgelopen dagen toch redelijk wat uit de hemel gevallen.

bip bip Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Colnago baanslet
Luhmann schreef:
Ben daar morgen ochtend in de buurt, is het daar momenteel te doen? Langs deze kant van het land is er de afgelopen dagen toch redelijk wat uit de hemel gevallen.

met wat er nu uitvalt is het weer voor een tijdje gedaan in de Schorre/Terhagen. Spijtig maar we hebben nog nooit zo'n lange periode gekend dat het er zo perfect bijlag.

Svenny007 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Specialized StumpJumper 29

t'zal van't weekend schuiven in de modder worden met die Specialized testdagen.

Vorige

Keer terug naar Permanente routes