Garmin Edge 820

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
6700
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: za 13 dec 2008 19:15
Rijdt met: Stumpjumper

Re: Garmin Edge 820

Bericht door 6700 »

Zal de factory reset eens proberen …

Tx voor de tip

Hopelijk lukt het nu !
6700
Mountainbiker
Berichten: 124
Lid geworden op: za 13 dec 2008 19:15
Rijdt met: Stumpjumper

Re: Garmin Edge 820

Bericht door 6700 »

navigatie opnieuw OK na factory reset ! :-D

Echter , nu kan ik m'n Garming niet meer koppelen met m'n i-phone :-?
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: Garmin Edge 820

Bericht door RigolleM »

Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Re: Garmin Edge 820

Bericht door Hans wynants »

ik heb nu een dik jaar de edge 820 in bezit , echter de laatste tijd begin ik enorm last te krijgen van het beruchte HALO scherm... de rand van het scherm kleurt hierbij blauw in vierkante blokjes. indien meer info gewenst best eens opzoeken op google, is wel wat leesvoer van te vinden.

ik heb ondertussen al 2x contact gezocht via mail met garmin BELUX zonder resultaat! blijkbaar heb je hierdor recht op een gerefurbished toestel , maar ze zijn niet scheutig met antwoorden!

jammer dat zo'n vrij duur toestel begint te mankeren, ook de EDGE 1030 blijkt hetzelfde probleem te hebben!


iemand op het forum die hier nog problemen mee heeft? ik ben sterk aan het twijfelen om over te stappen op een ELEMNT BOLT ...
Gebruikersavatar
PainSosis
Mountainbiker
Berichten: 168
Lid geworden op: zo 13 mei 2018 16:03
Rijdt met: Orbea Alma H20 '17

Re: Garmin Edge 820

Bericht door PainSosis »

De helpdesk : 02 663 78 03 (hou zoveel mogelijk informatie bij de hand als u ons opbelt : serienummer van de GPS, codes van kaartproducten, MyGarmin gebruikersnaam, ...) Beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30.

Persoonlijk nooit problemen mee gehad en steeds snel geholpen.
delfosse1
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: ma 28 jan 2013 22:34
Rijdt met: Bergamont Revox/Fastlane

Re: Garmin Edge 820

Bericht door delfosse1 »

Voor het Halo scherm probleem , zal je altijd een nieuwe 820 krijgen . Wel via de winkel waar je de 820 hebt gekocht . Ook als het al buiten de garantie periode is .
Zit ondertussen al mijn 3de nieuwe.
Voorlopig hebben ze geen oplossing voor het probleem en zal je altijd je toestel moeten binnen brengen.
Laatst gewijzigd door delfosse1 op do 25 okt 2018 15:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Re: Garmin Edge 820

Bericht door Hans wynants »

nieuwe verkregen, netjes opgelost door de dealer waar ik de garmin gekocht had. =D>
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: Garmin Edge 820

Bericht door Mister No Chaïn »

Ik heb ook een nieuwe gekregen. Naast het halo effect (dat nog in het begin stadium zat) was mijn gps ook al 3x volledig vastgelopen. Door lang op de aan/uit knop te drukken kon ik em dan wel afzetten en opnieuw opstarten, maar echt handig is het natuurlijk niet ... Ik lees nu pas dat 6700 dat probleem had opgelost met een factory reset, maar een nieuw toestel is nog wel beter natuurlijk :)

Ze hadden mij al gewaarschuwd dat het bij Garmin even kan duren, daarom dus nu in de winter opgestuurd. En je moet idd wel geduld hebben bij Garmin, ik ben em 6 weken kwijt geweest. Daar zat wel een kerstvakantie bij in maar dan nog.
stevebeirlaen
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: wo 16 jan 2019 20:09

Re: Garmin Edge 820

Bericht door stevebeirlaen »

Hallo sinds kort bezit ik ook een edge 820 en qua gebruik en navigatie content van. Ik gebruik het vooral voor tijdens de week als er geen toertochten zijn om van thuis uit te vertrekken met een route de gps zelf maakt. Nu vind ik dat hij nogal veel onroad gaat en ook dikwijls de grote wegen terwijl hij wel op mtb ingesteld staat. Iemand tips hoe ik dit kan vermijden dat hij meer kleine wegen en paden neemt???
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Re: Garmin Edge 820

Bericht door Beny »

De functie rondreis en mountainbiken is helaas geen goed huwelijk
Plaats reactie