21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door Muntanya »

Death Valley? Waar was dat?
Klein vitteske
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 07 nov 2015 19:23

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door Klein vitteske »

Muntanya schreef:Death Valley? Waar was dat?
Net voor "col du tourmalet" bij de Prive passage van Deprez construct
Gebruikersavatar
Single Tracker
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 16:39
Rijdt met: Superior van bij Velo Timo
Contacteer:

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door Single Tracker »

Death valley

Afbeelding
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door Muntanya »

Ach ja, dat heb ik over geslagen. Alles waar "experts only" stond gebrost. Gnothi seauton...
Gebruikersavatar
blubberduck
Mountainbiker
Berichten: 851
Lid geworden op: wo 17 dec 2003 16:22
Rijdt met: Epic S-Works WC 29", Stump S-Works 29"

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door blubberduck »

Muntanya schreef:
blubberduck schreef:
ps. toch gezien dat de meesten die "Easy" passages namen en zelfs de brugflanken negeerden...hun gemiddelde snelheid primeerde waarschijnlijk .... :-"
Eventjes serieus, sta jij op de "hard" passages graag te wachten op zondagsrijders die stapsvoets (en dat mag je letterlijk nemen) zich doorheen de track ploeteren? Wees blij dat velen die easy namen, ik heb gewisseld. Als je een passage niet aan kan, kan het eindigen zoals in de laatste toertocht in Egem... in het ziekenhuis.

Laat dus iedereen doen wat hij aankan of wil. Vrijheid, blijheid.
startuur doet al wonderen als je vooraf weet dat het een drukke TT wordt met veel technische passages...dus ik ben aangekomen om 10.45h - parkeerplaatsje op 50 meter vd start, stond alleen bij de inschrijving, zeer verspreide bikers onderweg en dus nergens opgehouden geweest ...en nochtans velen heel velen skipten bij deze passages (brugflanken - bosjes ea.) ikke blij want kon zo doorrijden.
tip: start bij de zaterdag TT's steeds zo rond 11.00-11.30h - de meute is al gestart en de vroege starters komen al terug...dus keuze uit parkeerplekken nabij en een "vrij" parcour .... :wink:
Witte79
Mountainbiker
Berichten: 505
Lid geworden op: ma 15 jan 2018 11:25

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door Witte79 »

Ik start steeds bij de eersten. Bijna nooit heb ik ergens file.
mrdepo
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 18:43

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door mrdepo »

Hallo,

Denk dat je juist wat change moet hebben wie of wat er voor je zit. Maar we zijn allemaal ergens moeten beginnen en ik heb meer een hekel aan degene die niet kunnen wachten omdat een vrouwelijke collega of kinderen iets te traag gaan. En 100 meter verder raken ze zelf niet boven.Ik fiets ook graag snel maar snel fietsen en respect hebben voor de andere hobbyist zou meer aan de orde moeten zijn. Laatste drie ritten meermaals geergerd.

Mvg Jürgen
Witte79
Mountainbiker
Berichten: 505
Lid geworden op: ma 15 jan 2018 11:25

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door Witte79 »

mrdepo schreef:Hallo,

Denk dat je juist wat change moet hebben wie of wat er voor je zit. Maar we zijn allemaal ergens moeten beginnen en ik heb meer een hekel aan degene die niet kunnen wachten omdat een vrouwelijke collega of kinderen iets te traag gaan. En 100 meter verder raken ze zelf niet boven.Ik fiets ook graag snel maar snel fietsen en respect hebben voor de andere hobbyist zou meer aan de orde moeten zijn. Laatste drie ritten meermaals geergerd.

Mvg Jürgen
+1
Klein vitteske
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 07 nov 2015 19:23

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door Klein vitteske »

Nog even een oproep naar de Clubs die dit weekend de MDF ride hebben gereden!

Willen jullie bij jullie leden even polsen of er niemand zijn mountainbikeschoenen achterliet in de douches? We willen die namelijk zo snel terug bezorgen aan de eigeneaar maar tot op heden is er nog niemand ie zich melde!
Bij het doorgeven van de juiste maat, kleur en merk(desnoods foto) kunnen we die dan terug sturen naar de eigenaar!

Het Mdf bestuur
Plaats reactie