21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
aprèslover
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: ma 03 okt 2011 18:21
Rijdt met: Bianchi

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door aprèslover »

Hoi MDF,

Jullie genoten ongetwijfeld in Lo en zijn jullie graag terug op 6 oktober 2019. Wij komen morgen af naar Handzame al zal het met vocht in de ogen zijn wegens feestje.

grts veLOclub
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door Muntanya »

Misschien domme vraag, maar is er rekening gehouden met de Hemicuda rally?
Gebruikersavatar
levo_specialized fsr
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: vr 29 apr 2016 06:40
Rijdt met: levo specialized

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door levo_specialized fsr »

hallo,is er parking voorzien of is het parkeren in de straten er rond .grt
Witte79
Mountainbiker
Berichten: 505
Lid geworden op: ma 15 jan 2018 11:25

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door Witte79 »

Deze morgen vroeg gestart wegens feestje en ik wou de grote toer doen.
Twas in orde, overal hard gekozen af en toe voetje aan de grond maar ik was op mijn gemak. De grote vloot is vermoedelijk na 8u00 gestart. Bv waren in orde. Afspuitstand was dik in orde. Twas ook maar voor wat stof af te spuiten.
Après heb ik niet gedaan wegens tijdsgebrek.

Tot de volgende
Gr witten
Gebruikersavatar
Turfke
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: wo 08 jul 2009 21:47
Rijdt met: La Machine I & II

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door Turfke »

Lang geleden dat ik hier op dit forum nog iets gepost hebt, maar deze verdient alle lof =D> =D> =D>
Als je spreekt over het maximum uit een (niet uitdagende) streek halen, ewel dit was het bewijs er van!
Na de rit nog m'n 4€ inschrijvingsgeld gaan betalen :oops: want de wachtrij was me een beetje te lang deze morgen.
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door Muntanya »

Dat was ook enig puntje van kritiek. Bewaakte parking lang aanschuiven (heb dan mijn slot gewoon gebruikt), inschrijven lang aanschuiven (rij was dan nog dubbel zo lang toen ik buiten kwam).

Voor de rest niets van lof. Een paar keer hard gekozen, maar toch meestal easy. Leuk dat er wat uitdagend was voor de echte experts. 50km was genoeg voor mij.

Rally bleek geen probleem te zijn, wel vreemd want ik heb in Werken gele pijltjes zien hangen eergisteren. Misschien een andere tocht die ze vergeten weg te doen waren?

Zo mogen er nog ritten komen.

Ook beirechance met het weer... Waarschijnlijk laatste rit in korte broek...
Gebruikersavatar
Traxer
Kerstman
Berichten: 1450
Lid geworden op: vr 17 dec 2004 14:14
Rijdt met: wielke vanvoor, wielke vanachter
Contacteer:

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door Traxer »

Supertocht!!! Hopelijk worden jullie niet de dupe van je succes want het was hier en daar idd wel wat aanschuiven (ook onderweg omdat iedereen zich expert waande). Wat jullie uit de streek halen... =D> =D> =D>
modderploeger
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 21 okt 2018 19:09
Rijdt met: trek superfly 2017

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door modderploeger »

ik denk 2 jaar geleden gereden, toen zat er de steengroeve nog bij en zeer jammer dat
dit eruit is! :(

voor de rest echt keigoede rit, veel afwisseling, en de keuzes tsn hard en easy is top!
bepijling ook goed, al heb ik blijkbaar op het einde mn tocht weer herbegonnen, pijltje gemist denk ik

volgend jaar zeker weer van de partij. ook de mogelijkheid tot starten tot 13hr is prima!
houden zo! =D>
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door Muntanya »

Ik vraag mij eerlijk gezegd af hoe ze dit soort ritten voor elkaar krijgen. Dit vereist meer dan een parcourske uitstippelen, centjes innen en een paar bakken met banaan, sportdrank en chocolat neerpoten. Het vereist inzet van een team, dat bereid is vuil werk te doen (snoeien bvb, dit waren de brugflanken in mei: Afbeelding), diplomatie (ál die privéstukken, je moet ze kennen en de eigenaars overtuigen) en de zaken nog in elkaar doen passen ook.

Chapeau. Een van de beste ritten die ik gedaan heb... (Dat is nu ook geen gigantisch compliment, ma bon)
mrdepo
Mountainbiker
Berichten: 270
Lid geworden op: wo 19 okt 2016 18:43

Re: 21.10.2018 - Handzame - MDF RIDE

Bericht door mrdepo »

Hallo,

Uitgezonderd de schoonheidsfoutjes die elke organisatie wel mee maakt volledig genoten van de tocht met onze leden, alle Berg en dallers Aartrijke super tevreden.
De foutjes kennen jullie zelf, dus op naar volgend jaar!!!
Parcours lag er super bij!!!

Mvg Jürgen
Plaats reactie