intieme gel of olie

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
witte555
Mountainbiker
Berichten: 106
Lid geworden op: vr 30 aug 2013 19:21

intieme gel of olie

Bericht door witte555 »

Is er iemand die zijn intieme delen insmeert met gel of olie tegen het wrijven en/of schuren?
De laatste tijd (sinds mijn ritten langer en langer worden) heb ik regelmatig last schuren daar en kan wel erg irritant zijn.
Bij de apotheek al een paar staaltjes gehaald maar niets dat echt goed was,olie wordt na een tijdje opgenomen en dan is het vettige er af.
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: intieme gel of olie

Bericht door kenny »

Getest en goed gevonden. Afbeelding
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: intieme gel of olie

Bericht door Free_ltd »

Ik gebruik de chamois creme van Assos, maar smeer die enkel en alleen op de delen die schuren en ‘niet’ op mijn edele delen :-).
Gebruikersavatar
rubber-12
Mountainbiker
Berichten: 2834
Lid geworden op: za 18 aug 2007 19:03
Rijdt met: Véél beter dan het ventje erop.

Re: intieme gel of olie

Bericht door rubber-12 »

Free_ltd schreef:Ik gebruik de chamois creme van Assos, maar smeer die enkel en alleen op de delen die schuren en ‘niet’ op mijn edele delen :-).
idem ditto
witte555
Mountainbiker
Berichten: 106
Lid geworden op: vr 30 aug 2013 19:21

Re: intieme gel of olie

Bericht door witte555 »

Free_ltd schreef:Ik gebruik de chamois creme van Assos, maar smeer die enkel en alleen op de delen die schuren en ‘niet’ op mijn edele delen :-).
Bij mij schuurt het dan precies ergens anders? :-"
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: intieme gel of olie

Bericht door Free_ltd »

Precies wel :-).

Maar in ieder geval tevreden van die van Assos.
Gebruikersavatar
ladaribl
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: za 09 jun 2018 22:49
Rijdt met: Trek 8000(oud) / Stevens Sonora ES DI2(nieuw)

Re: intieme gel of olie

Bericht door ladaribl »

witte555 schreef:Is er iemand die zijn intieme delen insmeert met gel of olie tegen het wrijven en/of schuren?
De laatste tijd (sinds mijn ritten langer en langer worden) heb ik regelmatig last schuren daar en kan wel erg irritant zijn.
Bij de apotheek al een paar staaltjes gehaald maar niets dat echt goed was,olie wordt na een tijdje opgenomen en dan is het vettige er af.
Had daar ook last van.
Mijn oplossing is de volgende: Ik plaats mijn intieme delen eerst weg onder mijn thermo en dan doe ik mijn fietsbroek aan met zeemvel.
Ik rek mijn thermo aan mijn intieme delen zo ver mogelijk uit naar beneden en plaats mijn penis naar omhoog zodat deze geen contact meer maken met mijn fietsbroek (en laat de thermo terug zijn normale vorm aannemen en plaats ik het onderste van mijn thermo onder mijn "afdakje" of bestaat er iets beter dan thermotjes om de wrijving weg te werken?).
De druk/spanning die de thermo op je inteme delen heeft zorgt ervoor dat deze wrijving weg is.
Zo zijn mijn ongemakkelijke momenten van deze aard weg!

mvg, David.
vani
Mountainbiker
Berichten: 778
Lid geworden op: zo 08 aug 2010 13:29
Rijdt met: Specialized & BMC

Re: intieme gel of olie

Bericht door vani »

ladaribl schreef:
witte555 schreef:Is er iemand die zijn intieme delen insmeert met gel of olie tegen het wrijven en/of schuren?
De laatste tijd (sinds mijn ritten langer en langer worden) heb ik regelmatig last schuren daar en kan wel erg irritant zijn.
Bij de apotheek al een paar staaltjes gehaald maar niets dat echt goed was,olie wordt na een tijdje opgenomen en dan is het vettige er af.
Had daar ook last van.
Mijn oplossing is de volgende: Ik plaats mijn intieme delen eerst weg onder mijn thermo en dan doe ik mijn fietsbroek aan met zeemvel.
Ik rek mijn thermo aan mijn intieme delen zo ver mogelijk uit naar beneden en plaats mijn penis naar omhoog zodat deze geen contact meer maken met mijn fietsbroek (en laat de thermo terug zijn normale vorm aannemen en plaats ik het onderste van mijn thermo onder mijn "afdakje" of bestaat er iets beter dan thermotjes om de wrijving weg te werken?).
De druk/spanning die de thermo op je inteme delen heeft zorgt ervoor dat deze wrijving weg is.
Zo zijn mijn ongemakkelijke momenten van deze aard weg!

mvg, David.

Thermo op je intieme delen?
Gebruikersavatar
Lonneke
Moderator
Berichten: 109
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 11:43

Re: intieme gel of olie

Bericht door Lonneke »

Gewoon ne goeie, dikke kwak uierzalf op uw edele delen.
Het goedje bijft lang vettig, werkt ook onstekingsremmend en veel beterkoop dan die echte fietscremekes.
Gebruikersavatar
pukkie89
Mountainbiker
Berichten: 756
Lid geworden op: ma 08 okt 2007 17:04
Rijdt met: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"
Contacteer:

Re: intieme gel of olie

Bericht door pukkie89 »

Lonneke schreef:Gewoon ne goeie, dikke kwak uierzalf op uw edele delen.
Het goedje bijft lang vettig, werkt ook onstekingsremmend en veel beterkoop dan die echte fietscremekes.
Het woord zegt het zelf: Uierzalf :-)
Plaats reactie