15&16.09.2018 - Geluveld - 4e Mem. dr. Stefaan Leys VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Sloebertje
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 21 sep 2009 21:12

Re: 15&16.09.2018 - Geluveld - 4e Mem. dr. Stefaan Leys VTT

Bericht door Sloebertje »

Amai lus 1 was toch een topper zulle met zoveel off-road en privé en kers op de taart het bosje aan het nonnenbos.
Lus 2 vond ik iets minder maar toch leuk door de mooie off-road stukken en zwaar door het heuvelachtig gebied.
Na lus 1 en 2 kwam natuurlijk lus 3 en deze was zeker niet mis met z'n prachtige bospaden.
Kort om een zalige en heel prachtige mountainbikerit, zeker een topper in deze omgeving!!! =D>

O ja één iets vond ik toch jammer en dit waren de pijltjes die niet zo goed zichtbaar waren en hier en daar ééntje te weinig zoals een bevestigingspijltje. ](*,)
En nee ik ben geen koerspaard die te snel wil rijden maar een oudere mountainbiker die rijd voor het amusement. :wink:
Misschien overstappen naar fluopijltjes of zo. :roll:

De bevoorrading was supper, de douches waren waarschijnlijk bij gebrek aan beter iets minder.

Dank aan de organisatie voor deze prachtige rit. =D>

Bij leven en welzijn, see you next year!!! :bounce: :bounce: :bounce:
the mask
Mountainbiker
Berichten: 69
Lid geworden op: zo 04 jan 2009 10:43
Rijdt met: ridley

Re: 15&16.09.2018 - Geluveld - 4e Mem. dr. Stefaan Leys VTT

Bericht door the mask »

We wensen iedere deelnemer te BEDANKEN voor de talrijke opkomst. We hadden een TOP editie!!
Tot volgend jaar voor de 5de memorial Dr Leys terug op het 3de WE van september.
Misschien zien we mekaar op ons Cyclo WE "Hopperit"terug volgend WE op onze startlocatie in Geluveld
zie http://www.vwt-geluveld.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Gino_mtb
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: wo 13 jun 2018 20:56

Re: 15&16.09.2018 - Geluveld - 4e Mem. dr. Stefaan Leys VTT

Bericht door Gino_mtb »

Door tijdsgebrek enkel lus 1 en lus 3 gereden.
Lus1 was idd echt de moeite .
Ik treed de mening van enkele hier bij dat de bepijling idd beter kon en kan!
Ik ben ook niet de snelheidsmaniak die de pijlen niet zou zien door te snel te rijden. Er hingen er gewoon te weinig en soms op slechte plaatsen.
Donkere pijlen op een donkere achtergrond (palen,bomen, ..) = niet goed zichtbaar.
Inderdaad fluo pijlen zouden veel beter zijn .

Maar voor de rest was het wel ok, ook goede bevoorrading en ondanks de weinig tijd, een leuke korten après :-)
Gebruikersavatar
Sloebertje
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 21 sep 2009 21:12

Re: 15&16.09.2018 - Geluveld - 4e Mem. dr. Stefaan Leys VTT

Bericht door Sloebertje »

Waar en wanneer kan men de foto's die genomen zijn tijdens de MTB-tocht vinden?
aprèslover
Mountainbiker
Berichten: 128
Lid geworden op: ma 03 okt 2011 18:21
Rijdt met: Bianchi

Re: 15&16.09.2018 - Geluveld - 4e Mem. dr. Stefaan Leys VTT

Bericht door aprèslover »

Ook de mannen van Lo hebben genoten van deze prachtrit. Inderdaad, lus 1 was super. Volledige organisatie was top =D> maar voor de cyclo ga ik passen :-" . Volgend weekend naar Wijtschate.
Hopelijk zien we jullie allen terug op de Westhoek rally in Lo op 7 oktober (o) , het loont alvast ook de moeite. :bounce:
veLOclub
borreke
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: vr 15 nov 2013 20:01
Rijdt met: Koga X-29

Re: 15&16.09.2018 - Geluveld - 4e Mem. dr. Stefaan Leys VTT

Bericht door borreke »

Hey,
Alvast bedankt om zo talrijk aanwezig te zijn op onze toertocht! Net zoals jullie, hebben ook wij er van genoten!

De foto's komen morgen of vrijdag op onze website en facebookpagina.

Voor de wielertoeristen onder ons: dit weekend is er onze hoppe-rit. Zie http://www.vwt-geluveld.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor de mtb-ers: tot volgend jaar!
Plaats reactie