09.09.2018-GRG Bouillon

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
JL157
Mountainbiker
Berichten: 746
Lid geworden op: wo 25 jul 2007 18:16
Rijdt met: Ne zwarten en ne roden..

Re: 09.09.2018-GRG Bouillon

Bericht door JL157 »

Een uurke nalf inhalen door ne kartonnen fiets? :-)
Kdenk dat ik eerder een paar carbonnen benen nodig zou hebben.
Bobon
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: di 27 okt 2009 14:20
Rijdt met: Trek Superfly, Trek Stache 9.7

Re: 09.09.2018-GRG Bouillon

Bericht door Bobon »

Heeft Reindert ook een baard en van Herentals?
Ge hebt da uitgereden? Chapeau man!!! Respect!!!!
Van de man in het rood en de baard :-D :-D :-D :-D
Gebruikersavatar
Reindert
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: zo 20 nov 2005 19:46
Rijdt met: Niner EMD, Specialized Stumpjumper
Contacteer:

Re: 09.09.2018-GRG Bouillon

Bericht door Reindert »

Dat klopt helemaal :).
Wij hebben elkaar laatste gezien rond 80'90km zoiets? Ik heb ulle laten gaan toen en dat was het begin van een zwak momentje, hehe :). Dat stuk dat de 90 liet verbinden naar de 70 vond ik zwaar klimmen.
Maar rond 110 ben ik er weer doorgekomen: heb de sympa hollander en die groen mannen ook weer tegengekomen en het is allemaal goed gekomen. Mentaal spel toch op het einde ze; je hebt geen idee of je nog veel moet klimmen of niet. Heel anders dan in de Alpen bv. Daar weet je, het is nog 1x lang bergop en bergaf en klaar :)

Jij de 130 in een mooie tijd schat ik in? Jullie gingen mooi. En uwe maat reed de 160 toch? Dat tempo kunnen houden tot bouillon?
Bobon
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: di 27 okt 2009 14:20
Rijdt met: Trek Superfly, Trek Stache 9.7

Re: 09.09.2018-GRG Bouillon

Bericht door Bobon »

Ik heb ook mijn zwak moment gehad. Een paar km na de splitsing. Heb toen ff 10 min aan kant gezeten. Dus een goeie tijd zat er ni meer in. Ik was binnen onder de 9 uur. Toch content want was eigenlijk ni echt getraind. En mijne maat heeft de 160 uitgereden. Binnen op 10h40.
Plaats reactie