Scott 2019

Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
Kip
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: wo 26 okt 2016 13:07

Scott 2019

Bericht door Kip »

Nieuwe modellen gefilmd op de stand van Eurobike:
" onclick="window.open(this.href);return false;
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Scott 2019

Bericht door Free_ltd »

Zitten mooie kleurtjes tussen.
Roovie
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: za 29 aug 2009 19:23
Rijdt met: Scott Scale 40 2009
Contacteer:

Re: Scott 2019

Bericht door Roovie »

Spark RC Pro of Spark 910 zal mijn nieuwe mtb worden!
Fantastisch gewoon!
Giobiker
Mountainbiker
Berichten: 257
Lid geworden op: wo 07 okt 2009 22:39
Rijdt met: Specialized epic 29 / Scott Scale 920

Re: Scott 2019

Bericht door Giobiker »

De nieuwe spark rc team voor 3699euro, dat is 300euro goedkoper dan het vorige model, de kleur
moet je er natuurlijk bij pakken :-& ze gaan u alleszins zien passeren in den bos #-o
Roovie
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: za 29 aug 2009 19:23
Rijdt met: Scott Scale 40 2009
Contacteer:

Re: Scott 2019

Bericht door Roovie »

Dat is iets te oranje voor mij...
Net als de gele.
Vandaar dat ik de RC Pro wil of de Spark 910. Super vette kleur!
Gebruikersavatar
Belser
Mountainbiker
Berichten: 74
Lid geworden op: do 07 jan 2010 17:58

Re: Scott 2019

Bericht door Belser »

Zijn de prijzen voor 2019 al gekend ?
Roovie
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: za 29 aug 2009 19:23
Rijdt met: Scott Scale 40 2009
Contacteer:

Re: Scott 2019

Bericht door Roovie »

Belser schreef:Zijn de prijzen voor 2019 al gekend ?
Ja. Je kan alle prijzen zien als je op de Scott website 'Duitsland' als land kiest.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Scott 2019

Bericht door Free_ltd »

Ik vind dat oranje best wel te doen, alhouwel ik de goedkopere gele wel veel mooier vind.
Qua afmontage voor de gewone RC900 vind ik het triest dat er geen XT remmen vanaf kunnen en een dropperke zou er ook nog bij kunnen. Dus met deze aanpassingen zou hij nog binnen budget zitten :lol:

Alhouwel die nieuwe Canyon Lux ook wel een lekker ding is. Maar de ultieme droom blijft een Niner RKT. Maar kader is me toch wel ietske te duur en dus hopen dat er in de loop van volgend jaar nog een overjaarse opduikt :lol:
Roovie
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: za 29 aug 2009 19:23
Rijdt met: Scott Scale 40 2009
Contacteer:

Re: Scott 2019

Bericht door Roovie »

Free_ltd schreef:Ik vind dat oranje best wel te doen, alhouwel ik de goedkopere gele wel veel mooier vind.
Qua afmontage voor de gewone RC900 vind ik het triest dat er geen XT remmen vanaf kunnen en een dropperke zou er ook nog bij kunnen. Dus met deze aanpassingen zou hij nog binnen budget zitten :lol:

Alhouwel die nieuwe Canyon Lux ook wel een lekker ding is. Maar de ultieme droom blijft een Niner RKT. Maar kader is me toch wel ietske te duur en dus hopen dat er in de loop van volgend jaar nog een overjaarse opduikt :lol:
Nieuwe Lux is zeker de moeite. Alleen ben ik niet zo een fan van het hele 'no dealer' concept. Als je stukken hebt bv...
Maar die afmontage van de Race Team is wel dik in orde!

Zelf twijfel ik ook nog een beetje tussen de Spark en de nieuwe Oiz TR van Orbea! Ook echt de moeite!
Niner ken ik zelf niet echt iets van. Om één of andere reden spreken ze mij niet aan.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Scott 2019

Bericht door Free_ltd »

Roovie schreef:
Free_ltd schreef:Ik vind dat oranje best wel te doen, alhouwel ik de goedkopere gele wel veel mooier vind.
Qua afmontage voor de gewone RC900 vind ik het triest dat er geen XT remmen vanaf kunnen en een dropperke zou er ook nog bij kunnen. Dus met deze aanpassingen zou hij nog binnen budget zitten :lol:

Alhouwel die nieuwe Canyon Lux ook wel een lekker ding is. Maar de ultieme droom blijft een Niner RKT. Maar kader is me toch wel ietske te duur en dus hopen dat er in de loop van volgend jaar nog een overjaarse opduikt :lol:
Nieuwe Lux is zeker de moeite. Alleen ben ik niet zo een fan van het hele 'no dealer' concept. Als je stukken hebt bv...
Maar die afmontage van de Race Team is wel dik in orde!

Zelf twijfel ik ook nog een beetje tussen de Spark en de nieuwe Oiz TR van Orbea! Ook echt de moeite!
Niner ken ik zelf niet echt iets van. Om één of andere reden spreken ze mij niet aan.
Enige wat mij aan die Lux stoort, is dat er een gripshift op zit en dat ze zeggen dat ge dan maar een triggershifter extra moet bestellen bij hen en dat zij hem er dan gratis op zetten. Snap niet dat ze dit niet omkeren en er een trigger op zetten en de mensen die gripshift willen laten betalen, want als ik zo rondzie rijden de meesten toch met triggers.

Voor mij is dat nu geen probleem van no dealer, daar ik niet ver van hun depot af zit. Maar bij ons in de buurt zijn weinig dealers die eraan willen werken. Mijn eigen LBS weet ik niet. Nu onderhoudt hij ook mijn occasie gekochte spark en heb ik wel mijn racefiets van bij hem. Als het een niner of Spark wordt, zal die van bij hem komen. Anders toch wel van ergens anders.

Hetgeen ik zo in gedachte heb is:
- Niner RKT
- Orbea OIZ M30 eagle
- Canyon LUX CF SL 8.0 Pro Race
- Spark RC900
Plaats reactie