Ik fiets nu al een 3-tal jaar met die drinkzak van de Dacathlon waarvan ik eigenlijk wel tevreden ben. Vermits die drinkzakkenzakken zelf maar €10 kosten, vervang ik deze ook elk jaar. Echter speel ik al een tijdje met het gedacht om een Camelbak aan te schaffen, maar geen idee welke.
Die van B-Twin is eigenlijk wel wat te klein. Voldoende om hier in de zomer TT's mee te doen en met die 2 liter water heb ik wel voldoende. Maar binnenkort ga ik eens met ne maat met de trein naar zee om 's anderendaags terug naar huis te fietsen, en dan is die weer te klein omdat ik dan toch slippers, ondergoed, korte broek, T-shirt en tandenborstel moet meenemen

Zelden kom ik op plaatsen waar ze een groot assortiment hebben en meestal dan types die ik niet echt in gedachte heb of veeeeeeel te duur zijn. Wil er eigenlijk niet meer dan €100 aan geven.
Dus ja, online bestellen. Zo kom ik dan uit op de Camelbak MULE 15LR die 3 L drank mee kan en 12L ruimte. Maar ben die nog nergens irl tegen gekomen en vraag me dan ook af of die dan weer niet te groot is.
Ik veronderstel dat velen van jullie wel eentje hebben (of ander merk) en me zo direct voor mijn doelen kunnen zeggen met welke ruimte ik rekening dien te houden?
Alvast bedankt.