Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
mafel
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 10 jul 2005 20:30
Rijdt met: Orbea Laufey H20

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door mafel »

flashing1 schreef:
IK ben momenteel of heb plannen om waterfront te Niel een heuse nieuwe schorre, xc parcour te creeeren ,nog effe geduld en we kunnen daar ook een volle ronde afleggen , 100 procent offroad :-D
Ik ben eens gaan kijken. Wel in het begin al in de afrastering van die gasinstallatie blijven hangen waardoor ik in de brandnetels viel :-D

Voor de rest echt wel leuk rijden, constant in het bos. Als beginneling ben ik wel afgestapt bij een paar afdalingen.

Is dat briefje dat er aan een boom hangt ook van u ?
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door flashing1 »

mafel schreef:
flashing1 schreef:
IK ben momenteel of heb plannen om waterfront te Niel een heuse nieuwe schorre, xc parcour te creeeren ,nog effe geduld en we kunnen daar ook een volle ronde afleggen , 100 procent offroad :-D
Ik ben eens gaan kijken. Wel in het begin al in de afrastering van die gasinstallatie blijven hangen waardoor ik in de brandnetels viel :-D

Voor de rest echt wel leuk rijden, constant in het bos. Als beginneling ben ik wel afgestapt bij een paar afdalingen.

Is dat briefje dat er aan een boom hangt ook van u ?
yes , wil je helpen ?
mafel
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 10 jul 2005 20:30
Rijdt met: Orbea Laufey H20

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door mafel »

flashing1 schreef:
mafel schreef:
flashing1 schreef:
IK ben momenteel of heb plannen om waterfront te Niel een heuse nieuwe schorre, xc parcour te creeeren ,nog effe geduld en we kunnen daar ook een volle ronde afleggen , 100 procent offroad :-D
Ik ben eens gaan kijken. Wel in het begin al in de afrastering van die gasinstallatie blijven hangen waardoor ik in de brandnetels viel :-D

Voor de rest echt wel leuk rijden, constant in het bos. Als beginneling ben ik wel afgestapt bij een paar afdalingen.

Is dat briefje dat er aan een boom hangt ook van u ?
yes , wil je helpen ?
Ik ken er wel niks van maar als je hulp nodig hebt en ik heb tijd wil ik wel helpen.

Maar ben je zeker dat dat bos gaat gevrijwaard worden als ze dat wetenschapspark gaan uitbreiden ?
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door flashing1 »

Dan weet jij meer , vertel is ....

grt P
mafel
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 10 jul 2005 20:30
Rijdt met: Orbea Laufey H20

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door mafel »

flashing1 schreef:Dan weet jij meer , vertel is ....

grt P
https://www.gva.be/cnt/dmf20180228_0338 ... apspark-ua" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door flashing1 »

mafel schreef:
flashing1 schreef:Dan weet jij meer , vertel is ....

grt P
https://www.gva.be/cnt/dmf20180228_0338 ... apspark-ua" onclick="window.open(this.href);return false;
ik heb de site bezocht , twee fietspaden die door de put gaan , als ik het bekijk zal dat waarschijnlijk niet te veel hinder geven tenslotte is het enkel dat , gebouwen komen er niet , die gaan boven verschijnen op de grasvlaktes . Maar ik wil graag is gaan informeren of dat in harmonie kan met het bestaande mtb pad ?
Gebruikersavatar
flashing1
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: za 07 sep 2013 22:13
Rijdt met: bmc elite 2 _ Kona biq unit , BMC agonist 01

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door flashing1 »

Dag Bikers ,

Nu woensdag 6 juni 19 tot 21 u in het congrescentrum de schorre Boom infoavond en :-D kan je zeggen, opschrijven wss ? wat je wil zien verschijnen in Terhagen kleiput ; mijn mening is een mix van wandelpaden, mtb paden voor wedstrijd , gewone omloop plus een lange enduro afdaling , natuuruitkijkpunten enzovoort ...
BE there !
Gebruikersavatar
ATEGEV
Mountainbiker
Berichten: 974
Lid geworden op: za 31 jul 2004 14:59
Rijdt met: Dolphin, Fox & Tiger 4 the road

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door ATEGEV »

Zou Terhagen al opgedroogd zijn?
Ik overweeg om deze middag af te komen uit het verre West-Vlaanderen, maar vind het een beetje jammer om de verplaatsing van 1h20min enkele rit te maken als de omloop er nog glad bijligt en ik dus niet onbezorgd de technische stukjes kan beleven.
Dank u alvast voor de info.
Gebruikersavatar
den Bart
Mountainbiker
Berichten: 444
Lid geworden op: wo 21 feb 2007 12:09
Rijdt met: Lynskey m290 - Cannondale Flash 29er

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door den Bart »

ik ben er vorige zondag nog gaan rijden en toen was het al goed te doen.
Hier en daar nog een plasje, maar niet problematisch.
Braeckie
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: do 10 dec 2009 12:45
Rijdt met: Scott Scale 950 / Canyon Yellowstone race

Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen

Bericht door Braeckie »

Gisteren nog eens gaan rijden: parcours ligt er perfect droog bij.

In Terhagen heb ik geen nieuwe stukken ontdekt.
In de Schorre is er een stuk verdwenen door aanleg van een nieuw betonnen plein (aan de oude rockgarden).
Verder zijn er een paar kleine extraatjes op de bestaande tracks: een paar hogere kombochten en jumps/drops aan de linkerkant van de deltapiste.

Zijn er nog nieuwe stukken die ik gemist heb?

't Blijft genieten in dit mtb paradijs(je)!
Plaats reactie