RDHF 2018 verblijf

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
BikerCM29
Mountainbiker
Berichten: 63
Lid geworden op: za 26 aug 2017 16:27

Re: RDHF 2018 verblijf

Bericht door BikerCM29 »

EG6 schreef:[Nope, voor de Cimes vertrek ik donderdagochtend vanuit Gent.
Voor de RDHF geboekt, zaterdag op zondag. Enkel 'jammer' dat de Belgen spelen op't WK de zaterdagmiddag, dus zal er niet echt vroeg zijn :wink:

Bedankt voor de tip!
Graag gedaan. Laat gerust weten hoe het er was, want ik zoek er zeker ook nog eens terug naartoe te gaan, en misschien is er ondertussen wat veranderd/verbeterd :-)
L3onardo schreef:Lijkt me inderdaad goed die jeugdherberg.

Wat zijn de mogelijkheden voor je fiets? Kan je die binnen ergens kwijt of moet je die op of in de auto laten?
Binnen kan je die niet kwijt, voor zover ik weet. Buiten hebben ze wel afgesloten hokken om je fiets te stallen, maar ik laat de fiets gewoon in de auto.
Giobiker
Mountainbiker
Berichten: 257
Lid geworden op: wo 07 okt 2009 22:39
Rijdt met: Specialized epic 29 / Scott Scale 920

Re: RDHF 2018 verblijf

Bericht door Giobiker »

Wij logeren dan vaak een nachtje in de ibis budget hotels van Luik of Raeren, voor slechts een 50euro heb je daar een kamer
waar je met maximum 3 in kan slapen, en van daaruit is het nog slechts een dik half uurtje rijden voor je er bent, alvast vele
beter dan dik 2 uren van thuis uit te moeten rijden, en je kan de fietsen gewoon mee op de kamer nemen...

Grts.
Plaats reactie