SPOTIFY

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
zaskar72
Mountainbiker
Berichten: 2219
Lid geworden op: vr 07 mei 2004 05:08

SPOTIFY

Bericht door zaskar72 »

Ik vind op SPOTIFY echt veel nummers terug die ik graag hoor. Ik heb dus al een hele lange afspeellijst die ik afspeel tijdens het fietsen.
Nu is het niet mogelijk om die op een USB stick te krijgen.
Dus ik vroeg me af is dat echt niet mogelijk of kan het op één of andere manier wel ?

Ik probeer een USB te maken met mijn lievelingsmuziek.
Dit omdat onze jukebox ( zoals ik hem altijd noem) alleen werkt met USB of je gsm eraan hangen met kabeltje/BLUETOOTH.

Als ik deze laatste doe dan verbruik ik data en batterij dus das geen oplossing.


Dus alle info over hoe ik mijn SPOTIFY muziek op USB krijg is welkom.
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Re: SPOTIFY

Bericht door aresius »

Met de betalende versie (premium) van spotify kan je nummers op je gsm opslaan.
Op die manier heb je de nummers offline zodat je geen data moet verbruiken.

Maar of je dat dan op een USB kan krijgen weet ik niet.

ps: zelf gebruik ik de gratis spotify
Gebruikersavatar
alain
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: do 13 okt 2005 15:25
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2 2021 ( in bestelling )-Cannondale M500-Specialized Roubaix Expert 2020

Re: SPOTIFY

Bericht door alain »

Ik heb de betalende versie en download dan de afspeellijsten op mijn GSM in Spotify app
Zo kan ik luisteren tijdens het fietsen en verbruik ik geen data
Wat makkelijker zou zijn is dat je ook de nummers effectief zou kunnen opslaan op de PC
Dit lukt wel via een of andere omweg ( google is u w vriend ) maar heb het zelf nog niet geprobeerd
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: SPOTIFY

Bericht door kenny »

Ik sla mijn gekozen nummers op op de micro sd kaart op mijn telefoon en kan ze zo overzetten op mijn pc.
Gebruikersavatar
alain
Mountainbiker
Berichten: 356
Lid geworden op: do 13 okt 2005 15:25
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2 2021 ( in bestelling )-Cannondale M500-Specialized Roubaix Expert 2020

Re: SPOTIFY

Bericht door alain »

Volgens mij worden de bestanden opgeslaan in de Spotify app en kan je ze niet op het geheugenkaartje zetten van de GSM
Als je dan nog een iPhone hebt zonder geheugen kaart ben je natuurlijk gechareld....
Gebruikersavatar
RigolleM
Mountainbiker
Berichten: 6550
Lid geworden op: di 27 dec 2005 20:14

Re: SPOTIFY

Bericht door RigolleM »

kenny schreef:Ik sla mijn gekozen nummers op op de micro sd kaart op mijn telefoon en kan ze zo overzetten op mijn pc.
Die bestanden van Spotify zijn toch gedecodeerd?
En waar kan je instellen in Spotify hoe hij de gedownloade muziek op de SD kaart moet plaatsen?
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Re: SPOTIFY

Bericht door kenny »

Is idd gecodeerd en enkel via Spotify af te spelen. Mijn is beperkt van geheugen en slaat zowat alles automatisch op op de SD kaart. Maar bij de instellingen kan je dat veranderen
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: SPOTIFY

Bericht door Muntanya »

zaskar72 schreef: Dit omdat onze jukebox ( zoals ik hem altijd noem) alleen werkt met USB of je gsm eraan hangen met kabeltje/BLUETOOTH.
Uwe jukebox? Ik neem aan dat u uw thuisinstallatie daarmee bedoelt?

Als u dit thuis doet, is data toch geen probleem via uw wifi? Via Bluetooth is dat nog eens draadloos ook (onze oude Denon deed dat niet, was dat een gesukkel met dat kabeltje).

Is het voor onderweg, dan zie ik niet echt een probleem: bluetooth oortelefoontjes en je bent vertrokken, rechtstreeks van je GSM. Data, kan je besparen door premium te nemen, maar ja, dat is niet goedkoop.

Persoonlijk hebben wij Deezer, ons madame zingt nog eens graag de lyrics mee en het aanbod is minstens even goed of zelfs beter, maar daarover kunnen we uren debatteren.
Gebruikersavatar
Muntanya
Mountainbiker
Berichten: 353
Lid geworden op: wo 04 okt 2017 09:37
Rijdt met: stadsfiets, 29er en fatbike

Re: SPOTIFY

Bericht door Muntanya »

kenny schreef:Is idd gecodeerd en enkel via Spotify af te spelen.
Geen ervaring mee (echt waar), maar om educatieredenen ( ;-) ) kan je eens googelen op Downloadify voor Google Chrome.
Plaats reactie