21.05.2018 - Beringen - 13e TT van de Bikebrothers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
kevx
Mountainbiker
Berichten: 1659
Lid geworden op: wo 28 mei 2008 17:09
Rijdt met: Bronto Reverend/Niner Air9 RDO

Re: 21.05.2018 - Beringen - 13e TT van de Bikebrothers

Bericht door kevx »

Twas inorde... Diejen terril na +70 km's is ne serieuze kuitenbijter zalleuh!
kristof vdstukken
Mountainbiker
Berichten: 2
Lid geworden op: ma 21 mei 2018 18:26

Re: 21.05.2018 - Beringen - 13e TT van de Bikebrothers

Bericht door kristof vdstukken »

Fijne omgeving voor te fietsen maar de afpijling was aan de mindere kant, ik begrijp heel goed dat dit heel veel werk vraagt maar op sommige plaatsen mochten de pijltjes iets vroeger hangen dan in de bocht waar ze nu hingen. Veel mensen die pijltjes hebben gemist.
tantatium
Mountainbiker
Berichten: 43
Lid geworden op: zo 20 apr 2014 11:31
Rijdt met: Cube LTD SL Model 2014

Re: 21.05.2018 - Beringen - 13e TT van de Bikebrothers

Bericht door tantatium »

kristof vdstukken schreef:Fijne omgeving voor te fietsen maar de afpijling was aan de mindere kant, ik begrijp heel goed dat dit heel veel werk vraagt maar op sommige plaatsen mochten de pijltjes iets vroeger hangen dan in de bocht waar ze nu hingen. Veel mensen die pijltjes hebben gemist.
Bepijling was voor mij over ganse lijn in orde , heel veel mensen zijn verkeerd gereden aan de brug van tervant ipv jaagpad naar links te rijden zijn ze naar rechts gereden.( inclusief mezelf) door de geparkeerde auto's van de rommelmarkt in Tervant.
Er stonden zelfs auto's op het fietspad geparkeerd ](*,) ](*,)
Twas weer in orde , enkel voor de 72 vind ik na de eerste splitsing waar je alleen op de 72 bent dat er redelijk veel tarmaq is. dit zou je toch kunnen oplossen door hier en daar wat de bos in te trekken.
merida13
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: do 28 apr 2016 20:00

Re: 21.05.2018 - Beringen - 13e TT van de Bikebrothers

Bericht door merida13 »

Top werk afgeleverd mannen! Vandaag de 56km gereden en nergens een pijl gemist, goeie bevoorrading en overal alles eruitgehaald zeker in paal op de klitsberg! De terril was een leuke afsluiter!


Tot de volgende.
Connie
Mountainbiker
Berichten: 238
Lid geworden op: zo 06 mar 2011 15:32
Rijdt met: oud en rood
Contacteer:

Re: 21.05.2018 - Beringen - 13e TT van de Bikebrothers

Bericht door Connie »

De foto's zijn bijna klaar! Uurtje nog denk ik, dan staat alles online.

Prima ochtend gehad! De paar spetters die vielen aan het begin van de ochtend vielen mooi op het bladerdak boven me, dus daar had ik bij het fotograferen weinig hinder van. Eerst bijna iedereen op de foto gezet bij de afdaling naar het kanaal. Weer niemand die rechtdoor fietste ... :wink: Wel een gevaarlijk punt trouwens daar, en dan heb ik het dus niet over de mogelijke zwembeurt maar het andere fietsverkeer van links en rechts.

Daarna door naar de mijnterril. Heerlijke plekjes gevonden op de eerste helling! Veel jeugd op het parcours vandaag. En de meesten reden de terril nog makkelijk op ook! Mooi om te zien!

Groetjes,
Connie
first
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: wo 28 okt 2009 22:55
Rijdt met: Scott Spark 29 - Scott E spark 27.5+
Contacteer:

Re: 21.05.2018 - Beringen - 13e TT van de Bikebrothers

Bericht door first »

Lag er goed droog bij, zeer veel mooie singeltracks precies nog beter dan andere jaren zeer blij dat ik geweest ben. [-o<
Gebruikersavatar
frits motaar
Mountainbiker
Berichten: 844
Lid geworden op: di 13 jan 2009 11:59

Re: 21.05.2018 - Beringen - 13e TT van de Bikebrothers

Bericht door frits motaar »

iemand de gpx van deze 70km rit?
grts frits
Gebruikersavatar
lucky7
Freelance medewerker
Berichten: 769
Lid geworden op: wo 06 nov 2002 20:43
Rijdt met: Moozes
Contacteer:

Re: 21.05.2018 - Beringen - 13e TT van de Bikebrothers

Bericht door lucky7 »

Ik heb me ook goed geamuseerd. :bounce: :bounce:
dimitrid
Mountainbiker
Berichten: 39
Lid geworden op: wo 25 nov 2015 09:53
Rijdt met: Scott Scale 900 RC

Re: 21.05.2018 - Beringen - 13e TT van de Bikebrothers

Bericht door dimitrid »

Er fijne TT gereden, en in tegenstelling tot de vorige editie, geen onweer gehad :-D
Op het einde van de rit, samen met enkele andere bikers, bijstand geleverd aan iemand die lelijk gevallen was (met pedaal achter boomstronkje blijven hangen?). Organisatie opgebeld die snel ter plaatse was en nadien onze weg verder gezet. Hopelijk niet te ernstige blessure, beterschap in alle geval!

Wat me opviel waren de bikers die aan het klagen waren over de zwaarte (technische?) van het bosje op de terril. Niemand die je verplicht om deze te rijden :P
Gebruikersavatar
MichelSpec
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: za 27 apr 2013 21:42
Rijdt met: Cube LTD

Re: 21.05.2018 - Beringen - 13e TT van de Bikebrothers

Bericht door MichelSpec »

Weer een toffe TT voorgeschoteld gekregen. Met als kers op de taart den terril. Wat zijn wij hier toch bevoorrecht met onze terril. =P~ =P~ =P~
Plaats reactie