Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
univega
Mountainbiker
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 14 feb 2003 21:09
Rijdt met: Univega

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door univega »

bollie schreef:Ook dit jaar weer naar Platja. Aankomt 16 juli voor een heerlijke 3 weken mtb-en in de mooie omgeving met Kurt en Peter.
Wordt dit jaar alweer jaargang 11 dat ik met u mag biken Kurt en jaargang 9 met de Peter. Wat een prima gezelschap toch en wat maken wij mooie tochten die geheel op jullie conto komen. Tot straks (o)
11jaar, het lijkt alsof het gisteren was :-D Voor de zomer heb ik enkele mooie nieuwe uitdagingen voor u :-D
Gebruikersavatar
bollie
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 13:47
Rijdt met: Secialized CAMBER FSR EXPERT 29
Contacteer:

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door bollie »

Prima ,
Over 2 weken even die marathon rennen en dan ga ik weer vol op de mtb om de benen te trainen voor Platja.
Ik moet natuurlijk wel een beetje kunnen aanhaken :roll:
MarcNL
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: di 07 jun 2016 19:26
Rijdt met: Specialized Epic Expert 2018

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door MarcNL »

Hoewel ik nog geen trackrecord heb als bovengenoemde mannen, gaan wij ook dit jaar weer naar Playa d'Aro toe. Twee jaar terug erg gaaf gereden met Peter (Harpwood). Zitten er van 29/7 - 13/8.

Dus wellicht leuk om aan te pikken bij jullie voor mooi tourtje?
univega
Mountainbiker
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 14 feb 2003 21:09
Rijdt met: Univega

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door univega »

MarcNL schreef:Hoewel ik nog geen trackrecord heb als bovengenoemde mannen, gaan wij ook dit jaar weer naar Playa d'Aro toe. Twee jaar terug erg gaaf gereden met Peter (Harpwood). Zitten er van 29/7 - 13/8.

Dus wellicht leuk om aan te pikken bij jullie voor mooi tourtje?
Dan ben ik er ook nog, maar in het weekend ben ik even op verplaatsing. Vorig jaar heb ik die periode de 2 mooiste ritten gereden met Harpwood
MarcNL
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: di 07 jun 2016 19:26
Rijdt met: Specialized Epic Expert 2018

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door MarcNL »

Goed te horen Kurt. Peter had me al over vorig jaar verteld, die rijd ik dit jaar graag nog eens met jou! Ik kwam Peter vorige week zomaar tegen bij wedstrijdje in Groesbeek.

In ieder geval leuk om elkaar dit keer wel te zien, blijf je wel heel, dat gooide twee jaar terug roer in het eten. Ik mail je half juli sowieso wel even om wat specifieker af te spreken. Komt goed!

Maar echt zin om weer in de buurt te koersen.... nog even drie maanden geduld. :bounce:
univega
Mountainbiker
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 14 feb 2003 21:09
Rijdt met: Univega

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door univega »

MarcNL schreef:Goed te horen Kurt. Peter had me al over vorig jaar verteld, die rijd ik dit jaar graag nog eens met jou! Ik kwam Peter vorige week zomaar tegen bij wedstrijdje in Groesbeek.

In ieder geval leuk om elkaar dit keer wel te zien, blijf je wel heel, dat gooide twee jaar terug roer in het eten. Ik mail je half juli sowieso wel even om wat specifieker af te spreken. Komt goed!

Maar echt zin om weer in de buurt te koersen.... nog even drie maanden geduld. :bounce:
Ja Puigmal (bergtop van bijna 3000m ) ik hoor Peter nog zeggen een geweldige tocht maar nooit meer :-)
MarcNL
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: di 07 jun 2016 19:26
Rijdt met: Specialized Epic Expert 2018

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door MarcNL »

univega schreef:
Ja Puigmal (bergtop van bijna 3000m ) ik hoor Peter nog zeggen een geweldige tocht maar nooit meer :-)
Je kan beter spijt hebben van dingen die je wel hebt gedaan dan niet hebt gedaan....... 8)
Wollie
Mountainbiker
Berichten: 418
Lid geworden op: za 04 okt 2003 20:32
Rijdt met: YT Jeffsy

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door Wollie »

Eventjes dit topic terug oprapen.

Ik ga begin juni dik 2 weken naar Platja d'Aro, camping Riebau.

Wie kent er tracks voor XC en enduro en kan ze eventueel mailen ? Liefst mogelijk om vanop de camping te vertrekken.
XC, toerkes van 20-70km en enduro, hoe technischer hoe liever :bounce: :bounce: .

Enne, tips voor leuke lokale restaurants ook welkom.

Wouter
univega
Mountainbiker
Berichten: 280
Lid geworden op: vr 14 feb 2003 21:09
Rijdt met: Univega

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door univega »

stuur me even uw email adres door voor enkele tracks.
barrewiete
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: di 12 apr 2011 12:04
Rijdt met: Thompson, Specialized

Re: Platja d'Aro - Catalunya - Costa Brava

Bericht door barrewiete »

Heeft er iemand een paar leuke tracks, in de buurt van palafrugell , onze verblijfplaats?

Iig bedankt

Paar leuke racefiets tochten mogen ook, neem beide mee
Plaats reactie