Stevens Jura ES

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Plaats reactie
trotter
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: za 16 jul 2005 19:31
Rijdt met: lapierre x-flow 412, Gary fisher cake dlx-1

Stevens Jura ES

Bericht door trotter »

Hallo,

heeft iemand hier ervaringen mee?

alvast bedankt voor een reactie.
Cubekee
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: wo 14 dec 2011 22:29
Rijdt met: Cannondale Scalpel SI carbon 3 2017, Custom F-SI 2016, Cinelli zydeco custom,Cube Elite hpc pro 2012

Re: Stevens Jura ES

Bericht door Cubekee »

Veel kan ik er niet over zeggen omdat ik er maar een paar km mee gereden heb ( Happy Bike Days ) maar de bike reed voor mijn gevoel wel goed! Was goed stabiel bij het afdalen, steigerde niet bergop en het comfort was ook prima. De fiets waar ik op reed har een xt di2 met synchro shift wat wel een aanrader is.
trotter
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: za 16 jul 2005 19:31
Rijdt met: lapierre x-flow 412, Gary fisher cake dlx-1

Re: Stevens Jura ES

Bericht door trotter »

bedankt voor de reactie
Cubekee
Mountainbiker
Berichten: 283
Lid geworden op: wo 14 dec 2011 22:29
Rijdt met: Cannondale Scalpel SI carbon 3 2017, Custom F-SI 2016, Cinelli zydeco custom,Cube Elite hpc pro 2012

Re: Stevens Jura ES

Bericht door Cubekee »

trotter schreef:bedankt voor de reactie
Graag gedaan! Misschien kan je deze bike dit jaar weer testen dan is het zeker aan te raden. Dan heb je direct een beter oordeel erover.
Kip
Mountainbiker
Berichten: 26
Lid geworden op: wo 26 okt 2016 13:07

Re: Stevens Jura ES

Bericht door Kip »

Heb deze zaterdag getest op HBD en vond het een topfiets. Zeer stabiel bergaf, zelfs op de enduro gedeeltes, en had niet het gevoel veel te moeten inboeten bij het klimmen (twinloc helpt wel degelijk als het plots steil omhoog gaat)
Ziet er niet zo sexy uit als de Neuron, maar moet verder niet onderdoen, integendeel zelfs
WijnandB
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: ma 26 feb 2018 12:38

Re: Stevens Jura ES

Bericht door WijnandB »

Inderdaad lekker stabiel en comfort is goed. Ik rijd er zelfs mee van Driehuis naar Haarlem als het lekker weer is. :-)
Plaats reactie