Hammerhead Karoo

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Gebruikersavatar
bokske
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: wo 20 feb 2013 20:08
Rijdt met: Cannondale scalpel 2017

Re: XOSS

Bericht door bokske »

i-Mac schreef:Intussen nog een merk bijgekomen op de GPS markt : http://www.xoss.co/" onclick="window.open(this.href);return false;

En ik vernomen dat Garmin klaar staat met de Edge 1030
Op marketing gebied kunnen ze bij xoss toch nog wat leren van Hammerhead.
De mijne is vorige week kapot gevallen en zit te twijfellen om te wachten op de Karoo, jammer is dat er geen data voor levering bekend zijn.
Gebruikersavatar
raceface
Mountainbiker
Berichten: 185
Lid geworden op: zo 23 dec 2007 16:34
Rijdt met: granville mahone ml beachbike, granville pulse-sid-full xt, yaabaa 499 trialbike

Re: Hammerhead Karoo

Bericht door raceface »

heeft er hem ondertussen al iemand kunnen testen?
driesmuylle
Mountainbiker
Berichten: 110
Lid geworden op: wo 03 sep 2008 23:55
Rijdt met: Cannondale F29 12 / Trek 8500 08 / Specialized Tarmac 09

Re: Hammerhead Karoo

Bericht door driesmuylle »

Eind oktober levering normaal gezien, als je hem al hebt besteld natuurlijk.
Giobiker
Mountainbiker
Berichten: 257
Lid geworden op: wo 07 okt 2009 22:39
Rijdt met: Specialized epic 29 / Scott Scale 920

Re: Hammerhead Karoo

Bericht door Giobiker »

je zou voor de karoo voor bepaalde functies blijkbaar een data only simkaart nodig hebben en daar hangt dan waarschijnlijk ook een abbonement aan vast.

grts.
Gebruikersavatar
CBo
Mountainbiker
Berichten: 197
Lid geworden op: ma 01 nov 2010 21:48
Rijdt met: Pilot

Re: Hammerhead Karoo

Bericht door CBo »

Ik heb mijn oog ook al op deze GPS laten vallen, maar ik ben benieuwd naar de werkelijke tijd dat je deze GPS kunt gebruiken alvorens de batterij leeg is. Gezien het smartphone technologie is, vrees ik voor een smartphone verbruik wanneer de GPS op staat. En zeker als de 4G nog is actief is.

Mijn Garmin Edge 1000 kan net de 9u aan wanneer er louter aan data recording gedaan wordt. met routeren inclusief is het al wat minder. Maar goed, hij houdt het goed uit. Echter is deze Garmin bijzonder gebruiksonvriendelijk wanneer je wilt routeren of een bestaande route rijden. De Hammerhead lijkt me hier in stukken beter te zijn.
koen76
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 13 nov 2017 18:03

Re: Hammerhead Karoo

Bericht door koen76 »

Ben ook aan het twijfelen over deze gps. Ook voor racefiets lijkt me dit een supertoestel, alleen idd mss een beetje groot...

Is hij ondertussen al geleverd?

Als je nu bestelt, zou hij tegen de lente 2018 geleverd worden, en de vorige shipment was eind oktober dacht ik...

Graag ervaringen en/of foto's...

Txs
Koen
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Re: Hammerhead Karoo

Bericht door Mister No Chaïn »

Er is nog helemaal niks verzonden, een kameraad heeft er eentje besteld in mei en het laatste dat ze hem verteld hebben is dat ze hopen van eind deze maand te verzenden ... het is nogal een lijdensweg.
Japie carbon
Mountainbiker
Berichten: 884
Lid geworden op: di 04 okt 2011 08:52
Rijdt met: Scott scale 29

Re: Hammerhead Karoo

Bericht door Japie carbon »

Ik had er ook een besteld, maar ik vond dat ze niet eerlijk waren. Tot de laatste week van oktober hielden ze vol dat hij die maand verzonden zou worden, ik had het maandag nog nagevraagd en dat klopte nog steeds (die week verzenden dus) zie ik de volgende dag via een blog van ze dat er een onderdeel niet is geleverd en dat ze dat ding dus niet in elkaar konden zetten.

Dat vind ik heel vaag, ze hebben gewoon geweten dat ze dat ding niet konden verzenden. Ik heb daarom mijn geld terug gehaald (op het Nederlandse fiets forum zijn er nog heel wat die dat gedaan hebben)
Gebruikersavatar
cuby
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: do 15 apr 2004 21:54

Re: Hammerhead Karoo

Bericht door cuby »

Ok, ik heb 'm nu. Eerste opzicht, knap scherm en goede interface. Enkel het uploaden van een degelijke kaart, hoe begin ik daaraan? Hij communiceert enkel via wifi, de kabel maakt hem niet zichtbaar voor de computer (lijkt enkel om op te laden). En welke kaart nemen om in de benelux aan de slag te kunnen? Een rit naar Strava sturen zou automatisch moeten gebeuren maar dat lukte de eerste keer niet, alhoewel de account wel gelinkt is. Nog een paar vragen dus, misschien weet iemand anders al wat meer? grts
driesmuylle
Mountainbiker
Berichten: 110
Lid geworden op: wo 03 sep 2008 23:55
Rijdt met: Cannondale F29 12 / Trek 8500 08 / Specialized Tarmac 09

Re: Hammerhead Karoo

Bericht door driesmuylle »

De website van dc rainmaker heeft een paar videos over de instellingen en functies. Misschien deze eens bekijken?
Plaats reactie