11.02.2018 - Bonheiden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1879
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: 11.02.2018 - Bonheiden

Bericht door patje2 »

Obelix schreef:
patje2 schreef:
Obelix schreef:Moet me toch even van het hart dat sommige organisaties, los van het vele en goede werk, stukken in hun tocht steken waarvoor ze geen toestemming vragen, laat staan krijgen. Dit kan op termijn wel gevolgen hebben voor andere organisaties die wel de spelregels volgen. Wat betreft de bevoorrading, is het niet zo dat je min. 2 bevoorradingen moeten hebben als je boven de 50km uitkomt?
Heb me wel geamuseerd vandaag :)
Voor welk stuk zou geen toestemming geweest zijn?
Ik kom om te fietsen niet om te eten. Wie zegt dat je een bevoorrading moet hebben op een toertocht? Of zo als jij vind dat er 2 moeten zijn. We zijn het wel gewoon dat er een groot buffet is maar moet dat? Wat ik wel vind als er bevoorrading is, plaats je deze best ongeveer halfweg of er net iets voorbij.
bijv. de single track door het bos langs Hollaken beek.
Heb daar toch nog met tt overgereden
Stevestrong
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 11 aug 2010 14:47
Rijdt met: Merida Ninety-six, Cube Reaction GT Race

Re: 11.02.2018 - Bonheiden

Bericht door Stevestrong »

Ik heb enkele bordjes vd organisatie opgemerkt met "privé, eenmalige doorgang". Een tweetal denk ik.

Ze zullen wel weten wat ze doen zeker ...
Ivo L
Mountainbiker
Berichten: 456
Lid geworden op: vr 16 jan 2004 17:05
Rijdt met: Canyon Exceed

Re: 11.02.2018 - Bonheiden

Bericht door Ivo L »

Op de 55 was er een klein privé-stukje, om van Muizen terug richting Dijk te rijden.
Splitsing was toch goed aangeduid vond ik ....


Singletrak aan Hollaken is steeds berijdbaar, niet privé denk ik.
Ivo L
Mountainbiker
Berichten: 456
Lid geworden op: vr 16 jan 2004 17:05
Rijdt met: Canyon Exceed

Re: 11.02.2018 - Bonheiden

Bericht door Ivo L »

Heb de track op Strava staan,maar vraag me niet hoe ik dat moet exporteren.
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 771
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 11.02.2018 - Bonheiden

Bericht door Den Bees »

Ivo L schreef:Heb de track op Strava staan,maar vraag me niet hoe ik dat moet exporteren.
Op je pc klik je de rit aan die je hebt gereden , links van het scherm zie je een kleine sleutel staan , dit is da actieknop , klik daar op en in die lijst zie je dan staan gpx exporteren , als je daarop klikt gaat het bestand op je pc geplaatst worden
Ivo L
Mountainbiker
Berichten: 456
Lid geworden op: vr 16 jan 2004 17:05
Rijdt met: Canyon Exceed

Re: 11.02.2018 - Bonheiden

Bericht door Ivo L »

Den Bees schreef:
Ivo L schreef:Heb de track op Strava staan,maar vraag me niet hoe ik dat moet exporteren.
Op je pc klik je de rit aan die je hebt gereden , links van het scherm zie je een kleine sleutel staan , dit is da actieknop , klik daar op en in die lijst zie je dan staan gpx exporteren , als je daarop klikt gaat het bestand op je pc geplaatst worden
Lukt dat vanop iPhone ook ? Zie geen sleuteltje staan.
Gebruikersavatar
Den Bees
Mountainbiker
Berichten: 771
Lid geworden op: ma 09 apr 2012 09:49
Rijdt met: Nen Trek
Contacteer:

Re: 11.02.2018 - Bonheiden

Bericht door Den Bees »

Ivo L schreef:
Den Bees schreef:
Ivo L schreef:Heb de track op Strava staan,maar vraag me niet hoe ik dat moet exporteren.
Op je pc klik je de rit aan die je hebt gereden , links van het scherm zie je een kleine sleutel staan , dit is da actieknop , klik daar op en in die lijst zie je dan staan gpx exporteren , als je daarop klikt gaat het bestand op je pc geplaatst worden
Lukt dat vanop iPhone ook ? Zie geen sleuteltje staan.
Op het eerste zicht vind ik via iphone geen functie om het gpx op te slaan of door te sturen :-?
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1879
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: 11.02.2018 - Bonheiden

Bericht door patje2 »

Stevestrong schreef:Ik heb enkele bordjes vd organisatie opgemerkt met "privé, eenmalige doorgang". Een tweetal denk ik.

Ze zullen wel weten wat ze doen zeker ...
Dat park in het begin rond het kasteel is privaat met een openbare functie
Waar je door de speeltuin reed na een lang stuk op de baan gereden te hebben is ook privaat. Maar altijd toegankelijk
Voor de rest op de 45 km dacht ik niet dat er privaat in zat. Want elk bosje dat aangedaan werd zit in een vaste route of GR route.
Bebop
Mountainbiker
Berichten: 177
Lid geworden op: ma 28 aug 2006 22:12
Rijdt met: SSSL

Re: 11.02.2018 - Bonheiden

Bericht door Bebop »

Ivo L schreef:Op de 55 was er een klein privé-stukje, om van Muizen terug richting Dijk te rijden.
Splitsing was toch goed aangeduid vond ik ....


Singletrak aan Hollaken is steeds berijdbaar, niet privé denk ik.
Met 100% zekerheid kan ik u zeggen dat deze track privé is. de track is aangelegd door MTBHa8 in samenspraak met de eigenaar zodat deze éénmalig kan opengesteld worden op onze TT. Ik hoop dat wij dit jaar nog toelating krijgen nadat op 6 maand tijd 2 organisaties (vermoedelijk) zonder toestemming deze track hebben opgenomen. Meer info > PM
Plaats reactie