Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 11.02.2018 - Bonheiden

11.02.2018 - Bonheiden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Bericht do 08 feb 2018 19:21
berten Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cube reaction 29 er race + Cube reaction 29 er GTC SL 2
T is hier maar stil !!!
Iemand parcourkennis?
Staat van het parcour?

Bericht do 08 feb 2018 22:49
patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Corratec supper bow 27,5, Cannondale flach 29, NINER aer9, Scott Big Jon
Verleden jaar in het begin enkele velden en akkers om ploegen voor de rest een mooie tocht

Bericht vr 09 feb 2018 20:04
DDT-STAS Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: spark 700 tuned
berten schreef:
T is hier maar stil !!!
I

Pfff..t'is inderdaad opvallend hoe weinig info er de laatste tijd is over vele TT-en :-k :-k
Ik snap het ook niet. Je kan als organisatie gratis reclame maken en je TT voorstellen en promoten :roll:

Lees zeker de commentaren van de tocht van 2017. Deze waren overwegend positief.
Ook wij staan hier aan de start.

Bericht vr 09 feb 2018 21:09
Obelix Mountainbiker

Mijn bike: Specialized EPIC 29
Door de huidige koude zal het normaal overal ok zijn. Hoogtemeters ga je hier niet vinden

Bericht vr 09 feb 2018 21:26
tafelpoot Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Granville Mahone SL

DDT-STAS schreef:
berten schreef:
T is hier maar stil !!!
I

Pfff..t'is inderdaad opvallend hoe weinig info er de laatste tijd is over vele TT-en :-k :-k
Ik snap het ook niet. Je kan als organisatie gratis reclame maken en je TT voorstellen en promoten :roll:

Lees zeker de commentaren van de tocht van 2017. Deze waren overwegend positief.

Ik vermoed dat de populariteit van Facebook ook dingen als fora aan het aantasten is... Iedereen denkt tegenwoordig "ik maak een facebook event aan en we zijn er"

Bericht za 10 feb 2018 00:13
Bulls69 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15 & Kuota Kharma '15

Zondag hier ook nog eens aanzetten, morgen positieve temperaturen, zondag regen voorspelt . . . Het zal terug vettig worden :-?

Bericht za 10 feb 2018 11:45
schuppe Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: cube ltd sl 29" black-green 2017
Niemand weet dus ook niet of we aan het crossparcours in peulis kunnen inpikken zeker?

Bericht za 10 feb 2018 17:09
Den Bees Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Procaliber 9.6 , Trek 6700
schuppe schreef:
Niemand weet dus ook niet of we aan het crossparcours in peulis kunnen inpikken zeker?

Zie je nergens bordjes hangen ? die zouden nu toch al moeten geplaatst zijn :-k

Bericht za 10 feb 2018 18:42
carlos bananas Mountainbiker

Mijn bike: 29er
vorig jaar zat het cros parcourke van peulis erin. voor de rest gaan ze richting kateleine door de (vettige) velden en wat plezanter werk rond bonheiden.
meer zit er in die streek niet in.

Bericht za 10 feb 2018 18:57
scelter Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Canyon Exceed SLX 9.9 & Rose Pro RS SRAM Force
tafelpoot schreef:
DDT-STAS schreef:
berten schreef:
T is hier maar stil !!!
I

Ik vermoed dat de populariteit van Facebook ook dingen als fora aan het aantasten is... Iedereen denkt tegenwoordig "ik maak een facebook event aan en we zijn er"

Dat er een Facebook groep is met 11000 leden zit er zeker voor iets tussen. Dit forum is maar een schim van wat het vroeger was.

Volgende

Keer terug naar Toertochten