Focus Black Raider Ltd

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Plaats reactie
maximvw
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: za 11 nov 2017 21:40

Focus Black Raider Ltd

Bericht door maximvw »

Hallo iedereen, mezelf en mijn bike even voorstellen :-D

Vorig jaar rond deze periode heb ik een 2ehands goed gebruikte Focus Black Raider aangeschaft, waar ik een jaar mee woon-werkverkeer gedaan heb. Nu toch in de verleiding gekomen om off-road te gaan en de bossen te verkennen :-D

Afbeelding
Afbeelding

Merk: Focus
Type: Black Raider LTD
Bouwjaar: ???
Banden: 26" Michelin XCR Mud
Velgen: ???
Naven: ???
Voorvork: Marzocchi bomber marathon SL (bouwjaar??)
Voorderrie: Deore XT
Achterderrie: Deore XTR
Remmen: ???
Stuur: FSA SLK
Stuurpen: FSA SLK
Zadel: Selle Royal
Zadelpen: FSA SLK

Aan de vele ??? kan je wel zien dat ik niet echt gevorderd ben :lol: maar hoop daar in de toekomst verandering in te brengen :-) Als er nog iemand tips heeft ivm upgrades of mij eventueel het bouwjaar van frame en vork verklappen hoor ik het graag :-)

Grtz, MaximVW
Gebruikersavatar
janssis werner
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 18 feb 2013 13:37
Rijdt met: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

Re: Focus Black Raider Ltd

Bericht door janssis werner »

Hallo. Mag ik een goede raad geven , geniet en onderhoud hem goed. Verander niet teveel alleen wat aan vervanging toe is . Spaar de rest voor een nieuw machine met 29 of 27.5 wielen in plus vorm of gewoon. De 26 is een uitstervend ras en geniet nu nog van de fijne momenten op deze fiets. Ik gebruik deze trouwens nog altijd op de weg of voor eens iets te gaan uitproberen.

Grtjs.
Plaats reactie