fietsvrienden omgeving Heusden-Zolder gezocht

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
downhill
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: wo 03 feb 2010 22:04
Rijdt met: Trek

fietsvrienden omgeving Heusden-Zolder gezocht

Bericht door downhill »

beste, als koppel op zoek naar andere koppels die ook graag met de fiets er eens op uit trekken. Ikzelf met de koersfiets en in de winter eerder met de MTB. Echtgenote fietst ook maar dan met elektrische fiets. Als koppel dus eerder opzoek naar het sociale, aangename dan zuiver gericht op het kilometers maken. Dus koppels waarbij de mannen bij manier van spreken eens richting Li rijden en er een aangename rit van maken van 3-4 uren tot 100km of meer en de vrouwen bij manier van spreken rechts rijden en waarbij afstand geen rol speelt maar wel het contact, de babbel, het gezelschap op zich. Ik zelf wordt 55 jaar, echtgenote is 2 jonger. Wonen in Heusden-Zolder.
Wielergroepen zijn er genoeg maar we zoeken als koppel specifiek ook een groep die er met de elektrische fiets op uit wil trekken voor mijn echtgenote. Dit tot 1 à 2 maal per week. Indien interesse graag reactie
C-nic Biker
Mountainbiker
Berichten: 38
Lid geworden op: wo 20 feb 2008 13:39
Rijdt met: specialized stumpjumper fsr 2012, Canyon Grand Canyon, Focus Jam2

Re: fietsvrienden omgeving Heusden-Zolder gezocht

Bericht door C-nic Biker »

Misschien een idee, op donderdag namiddags vertrekken wij om 13h30 meestal in 3 groepjes vanuit Bolderberg. Meestal 2 groepjes Mtb'ers en ook dames op de weg,waarvan enkele met E-bike's. Deze dames rijden ook op zondag, maar daar heb ik geen gegevens van. Soms ook nog een groepje mannen die op de weg rijden.

Vertrek om 13h30 Reeenlaan ter hoogte van nr° 17 Bolderberg
Plaats reactie