wie heeft welke winter handschoenen

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: wie heeft welke winter handschoenen

Bericht door Free_ltd »

joske77 schreef:ik heb sealskins en die vind ik het beste, voordien heb ik handschoenen van PRO gehad.
die waren ook goed (en ook goed waterdicht) maar die hadden een binnenhandschoen, en als die uit de was kwamen kreeg je je handen er niet goed in...

De sealskins hebben dit niet en kan je dus veel vlotter aandoen, als je bv stopt bij een bevoorrading ofzo...
Welk type van Sealskin?
Winter staat er weer aan te komen en wil deze winter af van koude vingers en tenen. De NW Celcius Artic 2 heb ik net besteld voor de tenen. Nu nog de vingers. Heb Sealskinz, Grib Grab en NW in mijn hoofd, maar welke types dan?

Tot nu toe had ik de winterhandschoenen van de decathlon die goed zijn voor 10km en dan wisselde ik met de Level snowboardhandschoenen. Die laatste weeken perfect, maar zijn groot en log.
Laatst gewijzigd door Free_ltd op ma 04 dec 2017 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: wie heeft welke winter handschoenen

Bericht door Free_ltd »

De vraag mss te vroeg gevraagd en wachten tot de winter? :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
dennisVO
Mountainbiker
Berichten: 527
Lid geworden op: vr 14 feb 2014 23:30
Rijdt met: Canyon Spectral CF 8.0 2017

Re: wie heeft welke winter handschoenen

Bericht door dennisVO »

ik heb de GripGrab Windster, gekocht in de AS Adventure.

https://www.gripgrab.com/products/windster" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Jan Scheveneels
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: za 14 jan 2012 21:50
Rijdt met: Radon 29''

Re: wie heeft welke winter handschoenen

Bericht door Jan Scheveneels »

Wel, ik HAD er goede. Maar op 3 minuten (telefoongesprek) op de TT van Scherpenheuvel dd26/11/2017 was ik ze kwijt.
Aan degene die mijn lederen winterhandschoenen van het merk SCOTT gevonden heeft: ik heb die heel graag terug. Omwille van een telefoongesprek even uitgedaan en op het infobord naast inkomdeur gelegd om 8hr39. Om 8hr42 weg. ](*,) ](*,) ](*,) De eerlijke vinder zal beloond worden met een goede fles wijn mits hij ze mij terugbezorgd!!! Kwestie dat ik terug kan genieten van winterse tochten zonder afgevroren vingers. Alvast bedankt voor het begrip.
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: wie heeft welke winter handschoenen

Bericht door Free_ltd »

Dus maw het waren er goei? En hopelijk vindt ge ze terug.

Zelf nog steeds op zoek naar zeer goede handschoenen waar ik zeker gene kou in ga krijgen. Heb nu de meest thermische van de decathlon en afgelopen zondag was het eerste uur mijn vingers toch ijskoud. Nog 2°C eraf en ik heb een probleem. Ik los dat in de winter meestal op door mijn Level snowboardhandschoenen aan te doen, maar ik zou het toch liefst gescheiden willen houden :lol:
Gebruikersavatar
bip bip
Mountainbiker
Berichten: 999
Lid geworden op: do 07 jun 2007 21:32
Rijdt met: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Re: wie heeft welke winter handschoenen

Bericht door bip bip »

als je echt een koukleum bent: grip grab nordic
Gebruikersavatar
Erik.B
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: di 05 jul 2005 11:21
Rijdt met: Orbea Oiz TR

Re: wie heeft welke winter handschoenen

Bericht door Erik.B »

iemand ervaring met deze handschoenen, https://www.30seven.eu/nl-be/producten/handschoenen" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
rubber-12
Mountainbiker
Berichten: 2834
Lid geworden op: za 18 aug 2007 19:03
Rijdt met: Véél beter dan het ventje erop.

Re: wie heeft welke winter handschoenen

Bericht door rubber-12 »

Electrisch verwarmde van Gerbing :-D :oops:
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Re: wie heeft welke winter handschoenen

Bericht door roger »

Weet natuurlijk niet of je daar ook mee kunt biken.men zoon die gaat nu kiten en gebruikt neopreme handschoenen voor kitesurfers.Misschien is dit de oplossing,zal ze hem eens vragen om te testen.
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Re: wie heeft welke winter handschoenen

Bericht door roger »

Seppr mtb heeft een link gezet naar neopreme handschoenen van team Sky,het zijn deze die ik bedoel.

https://www.rapha.cc/eu/en/shop/pro-tea ... ct/PNG03XX" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie