Speciale koerstruitjes

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Speciale koerstruitjes

Bericht door i-Mac »

Wie van jullie heeft er koerstruitjes die afwijken van de norm?

Ik toon alvast mijn laatste aanwinst (eigen ontwerp).

Afbeelding
Gebruikersavatar
Serge R
Mountainbiker
Berichten: 2707
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 20:15
Rijdt met: Welke ik ook kies ferro, non-ferro of carbon koolvezel epoxy, stoempen moet ik toch

Re: Speciale koerstruitjes

Bericht door Serge R »

Knap.......benieuwd naar de voorkant.
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Re: Speciale koerstruitjes

Bericht door i-Mac »

Serge R schreef:Knap.......benieuwd naar de voorkant.
is op mijn naam na, hetzelfde ...
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: Speciale koerstruitjes

Bericht door KrisMaes76 »

Mooi,

kheb enkel nog truitjes van onze club, heb er wel voor gezorgd dat er zo min mogelijk reclame op staat, van die wandelende reclame panelen waar dan ergens in het klein de clubnaam op staat vind ik verschrikkelijk.

Hoeveel heb je betaald voor je truitje? Meestal vragen ze toch redelijk veel voor het ontwerp en dan moet je nog een min aantal bestellen
Gebruikersavatar
L3onardo
Mountainbiker
Berichten: 146
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 18:24
Rijdt met: Santa Cruz

Re: Speciale koerstruitjes

Bericht door L3onardo »

Coole trui gast ! !

Als vriendengroep hadden wijzelf ook graag coole truitjes laten maken met zo min mogelijk reclame, maar iemand een idee waar we dit best kunnen doen?
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Re: Speciale koerstruitjes

Bericht door i-Mac »

KrisMaes76 schreef:Hoeveel heb je betaald voor je truitje? Meestal vragen ze toch redelijk veel voor het ontwerp en dan moet je nog een min aantal bestellen
http://www.purplemooncustom.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Laat me stellen dat ik de "gouden" periode heb meegemaakt. De Dollar stond laag, de truitjes eveneens. Je kon/kan wel een trui per stuk laten maken. Je kan online een ontwerp in een knutselen. Met de hulp van grote afbeeldingen kom je al een heel eind. Niemand kan trouwens zien welk design je laat ontwerpen. Je moet ook wat geduld hebben eer je de trui ontvangt.

De laatste paar jaren zijn hun prijzen echter serieus de hoogte ingegaan, wat ervoor zorgde dat een trui al snel €60 à €70 kost.
Gebruikersavatar
janssis werner
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 18 feb 2013 13:37
Rijdt met: granville pulse1 . Canyon Nerve AL 9.9 stealth . Cannondale moterra 3

Re: Speciale koerstruitjes

Bericht door janssis werner »

Wij zijn langs geweest bij kalas en dit valt goed mee voor kleine groepen. Hier kun je al je eigen tenu laten maken van af 5 stuks. Dit wil zeggen trui,vest,korte broek,lange broek en vest met korte mouwen. Dan heb je al genoeg en prijzen vallen redelijk mee. Als je al met een paar vrienden de boven kledij neemt heb snel 5 stuks . Je betaalt 49 euro als je zelf een voorbeeld geeft van wat je wilt hebben en dat mag zelf van bij een andere winkel of vb trui zijn en je kunt ze daar ook zelf samen stellen. De kleren zijn zeker mooi en degelijk en je hebt veel keus.

Grtjs Werner.
Plaats reactie