Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 01.12.2017 - Lummen - Avondrit Music for Life

01.12.2017 - Lummen - Avondrit Music for Life

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

Janske Mountainbiker

Mijn bike: Scott Scale 710
Op vrijdag 1 december organiseren de Alert Bikers van Lummen samen met de gemeente Lummen een avondrit MTB ten voordele van Music for Life.

Er is 1 afstand van 30 km door de Lummense bossen en aangezien er die avond ook een Urban Run is slaan ook wij de Lummense steegjes niet over. Bevoorrading onderweg met koeken en een borrelke inbegrepen in de inschrijvingsprijs. De volledige opbrengst gaat naar een goed doel via Music for Life.

Achteraf is er aan het sportcomplex "De Vijfsprong" waar onze tocht start en aankomt de hele avond een festival met de nodige versnaperingen, dorstlessers en live-optredens. Douchemogelijkheid aan de sporthal.

Vertrek tussen 18h en 20h aan sporthal "De vijfsprong" in Lummen. Goede verlichting verplicht!

Meer info via de website van Lummen op "Lummen for life", via de facebookpagina van Alert Bikers Lummen of stel je vraag op dit forum.

Beny Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: 7x specialized/1x turner

Bulls69 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15 & Kuota Kharma '15

Alvast droog weer voor vandaag, de regen van de voorbije dagen zal er wel voor zorgen dat het glij- en moddergehalte daar seriues stijgt. Dikke toppenbanden er voor alle zekerheid opgelegd, lichtjes opgeladen dus klaar voor vanavond.

patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Corratec supper bow 27,5, Cannondale flach 29, NINER aer9, Scott Big Jon
Bulls69 schreef:
Alvast droog weer voor vandaag, de regen van de voorbije dagen zal er wel voor zorgen dat het glij- en moddergehalte daar seriues stijgt. Dikke toppenbanden er voor alle zekerheid opgelegd, lichtjes opgeladen dus klaar voor vanavond.

Heb ook iets meer profiel gestoken voor en achter X-Kings ipv Race-king

Janske Mountainbiker

Mijn bike: Scott Scale 710
Namiddag afgepijld, het valt mee van modder. Enkel erge stukken zijn er uit gelaten. Tot straks

patje2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Corratec supper bow 27,5, Cannondale flach 29, NINER aer9, Scott Big Jon
Mooie avondrit gereden veel single-tracks en enkele mooie speelstukjes ik heb er enkele gebist enig min puntje was de geen druk op afspuitstand hopelijk tot volgend jaar

Keer terug naar Toertochten