ANT+ vraagje

Plaats hier je GPS gerelateerde vragen en routes .
Plaats reactie
koen76
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 13 nov 2017 18:03

ANT+ vraagje

Bericht door koen76 »

Hallo,

ik heb een suunto horloge die met ANT+ connectie maakt met mijn hartslagband.

Nu zou ik een cadansmeter willen kopen (bontrager) en die dus ook koppelen met mijn suunto. Moet lukken, denk ik.

Maar kan ik dit alles dan ook nog eens (dubbel) koppelen met een gps bv mio of garmin die ANT+ ondersteunt.

K
HPA
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 31 jul 2016 15:15

Re: ANT+ vraagje

Bericht door HPA »

Waarom koop je dan geen cadansmeter van Mio of Garmin? Kwestie van eventuele conflicten uit te sluiten.
In principe moet dat gaan. Ik heb een Garmin horloge en hartslagband en een Mio-fietscomputer met cadansmeter. Alles Ant+. De hartslag komt (soms) ook op de Mio, en de cadans komt ook op de Garmin. In de Mio staan 2 profielen, een voor de koersfiets waar ook de cadansmeter op zit en een voor de mtb zonder cadans. Het gekke is nu dat ik in het koersfiets-profiel dus wel de cadans krijg op mijn Garmin, maar geen hartslag op de Mio. In het mtb-profiel krijg ik wel de hartslag op de Mio.
koen76
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: ma 13 nov 2017 18:03

Re: ANT+ vraagje

Bericht door koen76 »

Merci!

Reden voor geen cadansmeter van bv Mio te gebruiken is dat die Bontrager in mijn koersfiets kan ingebouwd worden. Is meer esthetisch :-)
Hier een linkje:

https://www.trekbikes.com/be/nl_BE/fiet ... r/p/08298/" onclick="window.open(this.href);return false;
HPA
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: zo 31 jul 2016 15:15

Re: ANT+ vraagje

Bericht door HPA »

Ok, ik begrijp het helemaal. Nice. Ik wist niet dat dit bestond. Alweer iets bijgeleerd. :-)
Veel succes.
J!nX
Mountainbiker
Berichten: 374
Lid geworden op: za 22 apr 2006 16:04
Rijdt met: stumpjumper ht/ epic
Contacteer:

Re: ANT+ vraagje

Bericht door J!nX »

Kan perfect meerdere verbindingen aan.
M’n vriendin heeft die duotrap sensor in haar tt-fiets,als ze op de rollen rijd is die verbonden met pc via ant+ stick, met fiets gps, en met haar horloge.
Plaats reactie