Fietskledij voor dames!

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Gebruikersavatar
whaleshark
Mountainbiker
Berichten: 679
Lid geworden op: ma 06 mei 2013 17:09
Rijdt met: ALu Cannondale F29, Carbon Vacorse, Stalen Ragley Big Wig en een oude alu fully Testarossem

Re: Fietskledij voor dames!

Bericht door whaleshark »

Topic starter is al sinds 19 dec 2014 niet meer op dit forum geweest...:-(
Er zal van haar initiatieven wel niets in huis komen , denk ik...
BlueYeti
Mountainbiker
Berichten: 34
Lid geworden op: zo 29 dec 2013 23:14

Re: Fietskledij voor dames!

Bericht door BlueYeti »

Bebike schreef:
Jonetteke schreef:Ik fiets ondertussen toch al ekele jaren, zowel mtb als koersfiets.
Waa ik me nogal aan stoor bij de vrouwenkleuren zijn die typische kleuren, moeten wij nu echt allemaal in het roze of babyblauw rondrijden?
Niets mis mee, maar niet mijn ding.
Dus als er ergens een winkel is die fietskleding voor vrouwen heeft, mooie pasvormen en toffe kleuren dan kom ik zeker af.
Online doe ik niet vaak omdat ik mijn fietsbroekskes liefst pas. Er is veel verschil in maten dus ik doe het liever eens aan.
Succes!
Ik sluit me hierbij aan! Als er originele, stoere maar wel vrouwelijke ontwerpen bij zitten, zou ik zeker komen kijken. En de mogelijkheid om online te winkelen zou natuurlijk erg handig zijn :-D
sluit me hier ook bij aan.
cathpeti89
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 10 jun 2020 09:02

Re: Fietskledij voor dames!

Bericht door cathpeti89 »

julie schreef:persoonlijk lijkt het mij belangrijk dat het een online zaak is want ik weet niet waar die winkel geopend gaat worden convention obsèques, maar ik ga er niet uren voor in de auto zitten. Het probleem is dan natuurlijk passen...
Ik ben wel geinteresseerd, zolang het assortiment ook mtb kleding bedraagt (dus shorts bijvoorbeeld)
Misschien openen ze naast de e-shop nog wel een showroom, want het zou echt leuk zijn als mensen zouden kunnen proberen wat ze kopen.
Gebruikersavatar
i-Mac
Kerstman
Berichten: 1336
Lid geworden op: za 01 mei 2004 12:37

Re: Fietskledij voor dames!

Bericht door i-Mac »

Dames,

kijk eens bij http://www.canaryhill.be" onclick="window.open(this.href);return false;

Carol ontwerpt zelf de kledij, en doet dat goed. Aangezien ze zelf veel fietst, weet ze heel goed waar er moet op gelet worden bij het ontwerpen van de kledij. Het canary hill logo zie je meer en meer bij de fietsende dames.
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Re: Fietskledij voor dames!

Bericht door Flip FSR »

EDIT: Topicstart is al van een tijdje geleden zie ik nu :roll: :lol:
Je hebt gelijk als je zegt dat de meeste fietskledij shops te weinig vrouwenkledij hebben. Mijn vrouw moet gewoonlijk toch wel even zoeken vooraleer ze iets vindt. Laten we zeggen dat de zoektocht toch steeds langer duurt dan bij een man als je de juiste shops niet kent.
Daarnaast ook een online shop is wel aan te raden, moet geen dure website zijn, maar wel een functionele en als je dan ook nog tijd en zin hebt om op actief te zijn op social media moet dat lukken!
Succes ermee als je er werk van gaat maken!
Plaats reactie