Link naar 2de hands sites in verkoopsectie

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Gebruikersavatar
Frakke
Mountainbiker
Berichten: 136
Lid geworden op: za 13 nov 2010 11:04
Rijdt met: Orbea Alma H10

Re: Link naar 2de hands sites in verkoopsectie

Bericht door Frakke »

Free_ltd schreef:Dit is nu een voorbeeld waarop mensen het snel opgeven en gewoon een link posten

http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 9#p1690969" onclick="window.open(this.href);return false;
Of krijg je dit Afbeeldingen: Verkrijgbaar via mail
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Link naar 2de hands sites in verkoopsectie

Bericht door Free_ltd »

Frakke schreef:
Free_ltd schreef:Dit is nu een voorbeeld waarop mensen het snel opgeven en gewoon een link posten

http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 9#p1690969" onclick="window.open(this.href);return false;
Of krijg je dit Afbeeldingen: Verkrijgbaar via mail
Awel, dat vind ik dan niet kunnen. Een link naar 2dehands of dergelijke is nog doenbaar
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: Link naar 2de hands sites in verkoopsectie

Bericht door Edlisjas »

http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 39#p834039" onclick="window.open(this.href);return false;
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Link naar 2de hands sites in verkoopsectie

Bericht door Free_ltd »

Voor simmige mensen is zulke uitleg al teveel en/of te omslachtig om te lezen.
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: Link naar 2de hands sites in verkoopsectie

Bericht door Edlisjas »

Free_ltd schreef:
Voor simmige mensen is zulke uitleg al teveel en/of te omslachtig om te lezen.
Tsja...dan hebben ze het aan hun eigen. Hun advertentie zal verwijderd worden.
Gebruikersavatar
Wacky-S
Mountainbiker
Berichten: 1059
Lid geworden op: di 11 aug 2009 12:31
Rijdt met: ene zonder moteur

Re: Link naar 2de hands sites in verkoopsectie

Bericht door Wacky-S »

Je kan ook gewoon de fotos die je op bv 2dehands geplaats hebt in de img tags gebruiken.
Ik mag hopen dat dit wel toegestaan is?

Voorbeeld van een willekeurige advertentie met foto van 2dehands:
ht t ps: // img.2dehands.be/f/normal/370338048_2-specialized-epic-s-works-medium-10-6-kg-xtr-crest-240s.jpg

Afbeelding
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Link naar 2de hands sites in verkoopsectie

Bericht door Free_ltd »

Edlisjas schreef:
Free_ltd schreef:
Voor simmige mensen is zulke uitleg al teveel en/of te omslachtig om te lezen.
Tsja...dan hebben ze het aan hun eigen. Hun advertentie zal verwijderd worden.
Strak plan. Dan is de kans enorm groot dat deze mensen het forum daarna helemaal links laten liggen. Het gaat hier nu toch sowizo veel te hard om nog te kunnen volgen :lol:
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: Link naar 2de hands sites in verkoopsectie

Bericht door Edlisjas »


Strak plan. Dan is de kans enorm groot dat deze mensen het forum daarna helemaal links laten liggen. Het gaat hier nu toch sowizo veel te hard om nog te kunnen volgen :lol:
Wat wil je dat we doen? Iedere gebruiker die zich niet aan de regels houdt een beleefd mailtje gaan sturen met de vraag hun topic aan te passen en dan te wachten en op te volgen totdat ze actie ondernemen? De regels zijn duidelijk. Er wordt hier een probleem gemeld, we zoeken een oplossing en ondernemen onmiddellijk actie en dan krijg je deze reactie.
Gebruikersavatar
Wacky-S
Mountainbiker
Berichten: 1059
Lid geworden op: di 11 aug 2009 12:31
Rijdt met: ene zonder moteur

Re: Link naar 2de hands sites in verkoopsectie

Bericht door Wacky-S »

Het is hier nog altijd een mountainbike forum en geen verkoopsite. De bijdrage van personen die om die reden het forum links zouden laten liggen leveren is in de meeste gevallen toch bijna nihil, dus missen zal je ze niet doen...
Free_ltd
Mountainbiker
Berichten: 1588
Lid geworden op: za 28 nov 2015 18:49
Rijdt met: Niner RKT 9 RDO ‘18

Re: Link naar 2de hands sites in verkoopsectie

Bericht door Free_ltd »

Wacky-S schreef:Het is hier nog altijd een mountainbike forum en geen verkoopsite. De bijdrage van personen die om die reden het forum links zouden laten liggen leveren is in de meeste gevallen toch bijna nihil, dus missen zal je ze niet doen...

Dat klopt, maar het is ook een ideale plaats en doelgroep om uwe MTB te verkopen en eventueel een opvolger te kopen. Mijn huidige MTB heb ik ook via hier.
En mijn toekomstigen komen wss ook nog wel van hier als ik occasie koop, want ik zoek helemaal niet op 2dehands.be. Want ken nu wel wat mensen hier online en weet wie er goed zorg voor draagt.

Ik vind het persoonlijk ook wel leuk om direct alle info te bekomen. Alhouwel het modeljaar er ook wel bij mag en de maat. Want velen volgen het lijstje wel, maar zetten dan geen modeljaar en maat bij. Maar ik wil alleen maar zeggen dat het allemaal niet zo simpel is voor sommige mensen en ze er ook geen tijd willen in steken.

Een oplossing heb ik daar ook niet voor, want de tijd dat foto's werden geupload naar een forum is al een tijdje voorbij. Wss om de servers te ontlasten wat begrijpelijk is. Het zal waarschijnlijk nog wel een tijdje duren eer het bij de mensen ingebakken zit dat ze bv een flikr account nemen of iets dergelijks.
Plaats reactie