17.09.2017 - Schoten

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bokske
Mountainbiker
Berichten: 99
Lid geworden op: wo 20 feb 2013 20:08
Rijdt met: Cannondale scalpel 2017

17.09.2017 - Schoten

Bericht door bokske »

Iemand info over deze tocht.

Als ik het adres opzoek lijkt me dit niet de ideale regio om een VTT te organizeren. (druk bewoond)
Kan iemand het tegendeel bewijzen.

Is zeker een plaats waar ik nog nooit ben geweest.
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 17/09 WTC schoten

Bericht door DDT-STAS »

Ook wij staan hier aan de start...
Wij hebben hier al verschillende keren gereden (vooral in 'putje' winter) en is best een aangename TT.
Htm moet je hier niet verwachten, maar eens goed doorvlammen zit er zeker in.
Ik kan me niet echt veel meer herinneren, maar dat is zeker geen slecht teken. (als het slecht zou zijn geweest had ik het mij zeker herinnerd)
Deze organisatie kent de weg naar dit forum niet (ook bij vorige tochten geen enkele reactie..) [-( [-(
yvesw
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: do 10 jan 2013 19:39
Rijdt met: Kona Unit (Singlespeed) + Kona Nunu

Re: 17/09 WTC schoten

Bericht door yvesw »

Ik kom ook. Als iemand wil samenrijden, vertrek 9h30 en op het gemakje. Meestal gemm 15 per uur in het bos wel te verstaan.
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: 17/09 WTC schoten

Bericht door Dickie »

Deze een aantal jaartjes geleden gebold en de bepijling was toen gesaboteerd.
Van doorvlammen kwam er toen niet veel in huis, ook omdat de pijlen die er wel nog hingen niet erg consequent waren aangebracht, geen herhaling of bevestiging, soms voor en dan eens achter de bocht...
Er zijn al een paar edities overgegaan, dan kunnen die akkefietjes ondertussen misschien aangepast zijn.
Gebruikersavatar
DDT-STAS
Mountainbiker
Berichten: 802
Lid geworden op: za 16 mei 2009 12:24
Rijdt met: spark 930 Green

Re: 17/09 WTC schoten

Bericht door DDT-STAS »

Vertrokken voor de 62km...maar met 57km terug binnengekomen..stond blijkbaar vermeld bij de inschrijving...niet gezien..
Was best een leuke tocht, hier en daar mocht zeker een pijltje meer gestaan hebben.
yvesw
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: do 10 jan 2013 19:39
Rijdt met: Kona Unit (Singlespeed) + Kona Nunu

Re: 17/09 WTC schoten

Bericht door yvesw »

Snelle tt, en niks modder ondanks de vele regen van deze week. Super weertje ook. Met mijne single speed kon ik dan ook niet harder dan 23 km/uur :-) Bepijling kon iets beter. Goede bevoorrading.
Plaats reactie