10.09.2017 - Wetteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Miejster
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 15:10
Rijdt met: Merida FLX Team Full Carbon

10.09.2017 - Wetteren

Bericht door Miejster »

Gisteravond nog beslist om deze TT te komen rijden vandaag. Met heel veel zin met de auto naar hier gereden en op de parking was het vrij rustig, maar er stonden toch vele auto's met fietsrekken op, dus no worrys. Dan beginnen zoeken naar de inschrijvingen en de start... op de deur hing er een geschreven briefje dat deze TT afgelast is.

Uiteindelijk heel jammer dat dit niet meer gecommuniceerd werd naar mountainbike.be. Er kwamen nog vele bikers toe en ik zag eigenlijk overal wel wat gefiets in de buurt. Ik kon me herinneren dat Wetteren een mountainbikeroute heeft en ik vond al snel de start van deze route.

Uiteraard is de uitpijling van deze routes veel minder als wat we gewend zijn op de TT's, maar met wat gezonde logica ben ik maar 1x de mist in gegaan. Uiteindelijk 36.5km gereden op een snel parcours en toch weer enkele nieuwe paden leren kennen hier.
Geert BMC
Mountainbiker
Berichten: 24
Lid geworden op: vr 22 jul 2016 09:30

Re: 10/09/17 Wetteren

Bericht door Geert BMC »

idd jammer dat het niet werd medegedeeld. Mij zien ze alvast NIET volgend jaar! En dat is dan mijn manier om hen te bedanken voor een nutteloze rit.
G-shock
Mountainbiker
Berichten: 71
Lid geworden op: ma 25 jun 2007 19:02
Rijdt met: thompson sub 09

Re: 2017.09.10 - Wetteren

Bericht door G-shock »

In Lochristi was er wel een rit... enkele Km verder
Marcus3
Mountainbiker
Berichten: 217
Lid geworden op: za 05 jan 2013 22:00

Re: 10.09.2017 - Wetteren

Bericht door Marcus3 »

Jammer, in Sleidinge was er ook een prachtige VTT.

http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... 1&start=10" onclick="window.open(this.href);return false;
butcher
Mountainbiker
Berichten: 67
Lid geworden op: di 30 mar 2010 14:48
Rijdt met: id worx mountain rohler

Re: 10.09.2017 - Wetteren

Bericht door butcher »

Tja, ook wij waren naar Wetteren afgezakt, niks te zien aan de startplaats, spijtig toch, we hadden de avond voordien nog gekeken, geen afgelasting te zien.
We waren weliswaar per fiets naar de start gereden, ik kan me voorstellen dat het voor personen die van wat verder weg afkomen, het toch niet zo leuk is .
Dan maar de blosotoer gereden en met een mooie 75 km op de teller terug thuis, toch geen volledig verloren zondagvoormiddag.
Plaats reactie