Kalender leger brandweer

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
fishie
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 15 jan 2012 23:46
Rijdt met: Cube Ltd SL 29

Re: Kalender leger brandweer

Bericht door fishie »

Bedankt voor deze info Beny!

Met een werkgever in het aanpalende industrieterrein is dit dus inderdaad een ernstige optie! Misschien wel met een paar collega's, en in de namiddag de werkweek gaan afronden... :-)
Heb je eventueel nog wat bijkomende info, of een linkje?
Douche mogelijk veronderstel ik? Spaghetti achteraf zoals in Beauvechain? (Op voorhand inschrijven hiervoor?) Uitstapje naar het Waalse landsgedeelte en dus wat hoogtemeters extra?
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Re: Kalender leger brandweer

Bericht door Beny »

fishie schreef:Bedankt voor deze info Beny!

Met een werkgever in het aanpalende industrieterrein is dit dus inderdaad een ernstige optie! Misschien wel met een paar collega's, en in de namiddag de werkweek gaan afronden... :-)
Heb je eventueel nog wat bijkomende info, of een linkje?
Douche mogelijk veronderstel ik? Spaghetti achteraf zoals in Beauvechain? (Op voorhand inschrijven hiervoor?) Uitstapje naar het Waalse landsgedeelte en dus wat hoogtemeters extra?
In Heverlee had je voorgaande jaren inderdaad douche mogelijkheden en kon je ook een spaghetti eten
Hun tocht ging ook naar Meerdaalbos (noordelijker maar wel stuk overlappend met die van Beauvechain)
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1879
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Kalender leger brandweer

Bericht door patje2 »

Nog eentje gevonden nu vrijdag meer info zie link

http://www.mtb-you.be/toertochten/Voetb ... m/tt-11545" onclick="window.open(this.href);return false;
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Re: Kalender leger brandweer

Bericht door roger »

Vandaag gele pijltjes tegen gekomen bij het lopen in Meerdaalwoud,na navraag aan een biker was dit een organisatie die vertrok aan de kazerne van Heverlee.Die dan maar gevolgd,jongens wat was dat,denk niet ze meer modder zouden kunnen vinden.Moet er ook wel bij zeggen dat het een schitterend parcours was,padjes die normaal nooit genomen worden hebben zij mooi uitgekozen.Leger heeft wat meer relaties zeker!!

Had graag nog wat langer de pijltjes willen volgen,maar ben nog maar aan men eerste looptrainingen bezig.

Zou toch graag dit parcours eens op kaart willen zien,indien het zo verder ging als in het begin,dan moet het de max zijn,chapeau aan de parcourbouwer,die moet het bos toch wel heel goed kennen.
Laatst gewijzigd door roger op vr 15 sep 2017 12:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Re: Kalender leger brandweer

Bericht door Beny »

Ik had ingepland om vandaag te gaan
Maar gezien het weer.... pas dan maar

De tocht in Beauvechain welke zou doorgaan in oktober is geannuleerd
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Re: Kalender leger brandweer

Bericht door roger »

Beny schreef:Ik had ingepland om vandaag te gaan
Maar gezien het weer.... pas dan maar

De tocht in Beauvechain welke zou doorgaan in oktober is geannuleerd
Beny,zou je aan dat parcours kunnen geraken van Heverlee?Ben echt benieuwd.
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1879
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: Kalender leger brandweer

Bericht door patje2 »

roger schreef:
Beny schreef:Ik had ingepland om vandaag te gaan
Maar gezien het weer.... pas dan maar

De tocht in Beauvechain welke zou doorgaan in oktober is geannuleerd
Beny,zou je aan dat parcours kunnen geraken van Heverlee?Ben echt benieuwd.
Was bijna 100% off-road wel op enkele plaatsen veel modder maar overal goed berijdbaar hed geen GPS bij dus ik kan u niet helpen
fishie
Mountainbiker
Berichten: 88
Lid geworden op: zo 15 jan 2012 23:46
Rijdt met: Cube Ltd SL 29

Re: Kalender leger brandweer

Bericht door fishie »

Vandaag de regen getrotseerd... eerste anderhalf uur was het constant aan het regenen maar daarna klaarde de lucht wel op. Ondertussen natuurlijk door en door nat.... :roll:
Het parcours van het 33km-gedeelte was in grote lijnen hetzelfde als welke ik op de tourtocht van De Zounk afgelopen zondag tegenkwam. Op de lus voor de 44km kwam ik wel paden tegen die voor mij nieuw waren. Vooral het tweede gedeelte, na de bevoorrading, was modder rijden, maar de eerdere stukken waren amper moeilijker te berijden dan vorige zondag.

Mijn GPS thuisgelaten, want lege batterij, zag ik deze ochtend. Dus ook ik heb geen track, maar kijk anders eens op de site van MTB-club De Zounk, daar ga je een vergelijkbaar (gedeeltelijk hetzelfde) parcours vinden.

Lekkere spaghetti gegeten achteraf, en dit na een heerlijke douche. Wel bitter weinig volk, aan de wagens op de parking te zien schat ik dat ze nauwelijks meer dan 50 deelnemers zullen gehad hebben, inclusief de wegrenners.... :-?

Jammer Beny dat Beauvechain niet doorgaat. Keek er al naar uit om nog eens een halve dag verlof te nemen, om daar mee te gaan doen...
Gebruikersavatar
TaurineR
Mountainbiker
Berichten: 1916
Lid geworden op: za 16 jul 2005 23:28
Rijdt met: C. FSi

Re: Kalender leger brandweer

Bericht door TaurineR »

Op naar 21/9 Grobbendonk denk ik dan..
Weersvooruitzichten zijn tot nu, al beter zie ik. [-o< [-o<
roger
Mountainbiker
Berichten: 1901
Lid geworden op: vr 30 jan 2004 22:50
Rijdt met: Seven Sola,Turner Flux

Re: Kalender leger brandweer

Bericht door roger »

fishie schreef:Vandaag de regen getrotseerd... eerste anderhalf uur was het constant aan het regenen maar daarna klaarde de lucht wel op. Ondertussen natuurlijk door en door nat.... :roll:
Het parcours van het 33km-gedeelte was in grote lijnen hetzelfde als welke ik op de tourtocht van De Zounk afgelopen zondag tegenkwam. Op de lus voor de 44km kwam ik wel paden tegen die voor mij nieuw waren. Vooral het tweede gedeelte, na de bevoorrading, was modder rijden, maar de eerdere stukken waren amper moeilijker te berijden dan vorige zondag.

Mijn GPS thuisgelaten, want lege batterij, zag ik deze ochtend. Dus ook ik heb geen track, maar kijk anders eens op de site van MTB-club De Zounk, daar ga je een vergelijkbaar (gedeeltelijk hetzelfde) parcours vinden.

Lekkere spaghetti gegeten achteraf, en dit na een heerlijke douche. Wel bitter weinig volk, aan de wagens op de parking te zien schat ik dat ze nauwelijks meer dan 50 deelnemers zullen gehad hebben, inclusief de wegrenners.... :-?

Jammer Beny dat Beauvechain niet doorgaat. Keek er al naar uit om nog eens een halve dag verlof te nemen, om daar mee te gaan doen...

Wil het parcours niet bepaald om het te ontdekken,want ik woon aan de rand van Meerdaalwoud en ken de streek blindelings van buiten.Gewoon om te zien waar zij wel de toelating hebben waar anderen nooit geweest zijn en hoe zij het aan mekaar plakken.
Parcours"Zoenk"ken ik wel,ook sterk verbeterd tegen vroeger.

Heb de indruk dat ze wat soepelder zijn geworden met toelatingen,hopelijk blijft het duren want iedereen begint van mekaar te kopiëren.3 toertochten (Haasrode,Zoenk,Leger Heverlee)binnen de 3 weken zou wel eens van het goede
teveel kunnen zijn.

Misschien eens samen rond de tafel zitten en een betere spreiding plannen.
Plaats reactie