18.06.2017 - Kemzeke

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

18.06.2017 - Kemzeke

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Wat mogen we hier weer verwachten, Heb deze wel al eens gereden, maar weet het niet meer goed. Alleszins leuk om nog eens in mijn geboortedorp te starten :-)
wiene
Mountainbiker
Berichten: 182
Lid geworden op: ma 10 jan 2005 12:17
Rijdt met: Ridley Trailfire

Re: 18.06.2017 - Kemzeke

Bericht door wiene »

Is er een parcoursbeschrijving ? Was vorig jaar aangenaam verrast .
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Re: 18.06.2017 - Kemzeke

Bericht door Dickie »

Vanavond tijdens een ritje al wat pijltjes tegengekomen. Richting loopt wat anders dan vorige keer.
Stekene Tromp, Stropersbossen en waarschijnlijk even de grens over naar het waterwinningsgebied, dat zijn wsl de voornaamste stukken die er hier traditiegewijs weer inzitten.
Niet te vergeten: rijkelijke bevoorrading en jeneverbar net voor de arrivé, de easy-riders leggen de deelnemers altijd in de watten.
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: 18.06.2017 - Kemzeke

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Ritje om van te genieten althans voor de regio, en dit zonder hoogtemeters. Aangekomen op het voetbalveld waar ik mjn ganse jeugd heb gespendeerd, en een weerzien met een ex-voetbaltrainer, waarna ik me ging inschrijven in de kantien van "Kemzeek".
Na de start aan groepje gehangen met onder andere een maat van mijn broer, en parcours ging in omgekeerde richting dan de laatste keer dat ik me kon herinneren. Via passage richting dijk naar Klein Sinaai en Stekene, waarna de gashendel opengedraaid werd, en ik het advies van mijn dokter opvolgde door het rustig aan te doen.
Af en toe nog terug aangepikt, maar moest het uiteindelijk toch laten lopen. Na ravi op eigen tempo verder gereden door de bosrijke omgeving, en vlot bollend terug binnengekomen.
Best wel mooi ritje...
Plaats reactie