KALENDER 2005

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

Bericht door Iegienie »

tiens tiens tiens, langdorp staat nog altijd op die kalender. ben eens kurieus wie dat dat nu zjust gaat organiseren...
Gebruikersavatar
Epic
Mountainbiker
Berichten: 544
Lid geworden op: do 07 nov 2002 02:15
Rijdt met: 2002 S-Works - 2003 Stumpjumper

Bericht door Epic »

Iegienie schreef:tiens tiens tiens, langdorp staat nog altijd op die kalender. ben eens kurieus wie dat dat nu zjust gaat organiseren...
Langdorp staat er wel niet meer bij hoor, dat was namelijk die 2e Flanders Cup die er uit is. Men had beter die chrono van Zottegem eruit gehaald, ik vraag me nog altijd af hoe die mannen het gaan organiseren - massastart met alle reeksen door mekaar? #-o
Gebruikersavatar
Iegienie
Mountainbiker
Berichten: 1430
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 18:59

Bericht door Iegienie »

vroeger was dat altijd zo in Anderlues in de beker van belgie : gewoon massastart met de ganse bende, was best wringen en wroeten, hoort er bij he, tis wedstrijd...
Gebruikersavatar
SOM epic ghost
Mountainbiker
Berichten: 981
Lid geworden op: wo 11 aug 2004 22:44
Rijdt met: ghost scandium team/ridley/specialized epic marathon
Contacteer:

Bericht door SOM epic ghost »

weet er iemand waar de officiele kalenders staan (website) van flanders cup en shimano bike Trophy. Kwestie van starturen te kennen. of is dat altijd identiek ????
die van 2004 heb ik gevonden maar daar ben ik nie veel meer mee [-X
N I C K
Mountainbiker
Berichten: 295
Lid geworden op: zo 18 apr 2004 17:58
Rijdt met: BMC TE02

Bericht door N I C K »

Die sites heb ik nog niet gevonden. Maar ik dacht , bij de aanvraag van mijn vergunning, ergens te lezen te hebben dat de organisatoren zelf instonden voor het bekenmaken van de starturen. Dit kon dus van wedstrijd tot wedstrijd verschillen.
Plaats reactie