Grtz Rudi
Moderators: Angelo., Test team
Hoi,tafkar schreef:ben zelf van de regio Waasland... heb me gisteren toegevoegd op de FB groep
Ik vermoed dat de kettingbreuken een gevolg zijn van verschillende elementen maar het klopt dat ze telkens braken bij vrij steile beklimmingen op single tracks (nog niet echt enduro). In ieder geval, ik heb nu sinds 2 maanden een SRAM XX01 ketting en tot nu toe nog geen problemen... fingers crossed.
Wat de batterij betreft....
Zoals reeds vermeld is dit een 460W model en sinds dag 1 ben ik nooit verder dan 50-55 km gekomen; gemiddeld 45-50 km
Afstelling als volgt:
Eco: 20%
Trail: 45%
Turbo: 100%
Gemiddeld rij ik 80 à 90% in Eco mode en maak ik zelden tot nooit gebruik van de Turbo.
Gewicht droog aan de haak 105kg + Cammelbak en reserve materiaal +/-5kg(?) en kledij
Bij mijn weten is er ook nog geen firmware upgrade gebeurd... misschien ligt hier het verschil?
Dat is wel vroeg .Ik heb er 5500km mee gereden en was nog niet versleten. Maar heb mij voorgenomen om toch om de 5000km alles te vervangen .kmkflyer schreef:Ik zal ook maar toezeggen zeker!? Ben 60 jaar en heb sinds einde Februari een Levo HT en zit al aan een 1300kmMijn eerste ketting en cassette is al bijna versleten
![]()
Grtz Rudi