19.03.2017 - Thuin - Les Sept Péchés Capitaux

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
edi
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 13:52
Rijdt met: Orbea Oiz

Re: 19.03.2017 - Thuin - Les Sept Péchés Capitaux

Bericht door edi »

Motorbiker schreef:Drie supertochten daar in de streek:
1/ Beignée (vorige week)
2/ Thuin nu zondag met de langste afstanden, en de extreemste klimstukken uit de streek (de zeven zonden...).
3/ Leernes, zondag 7 mei. 10de editie van centre Coga, de mooiste panorama's met de bossen en bloemen in bloei. Hoogtemeters, single-tracks en techniek. Love it every year. En ik ben het land en Noord-Frankrijk al rond geweest de laatste 10 jaar.
En Thuin op 2 april? Vergelijkbaar met Thuin komende zondag.
Vorige week in Beignée gereden voor de eerste keer, Thuin maart al twee keer gereden.
Denk dat nog te doen zal zijn, vorige week lag het soms modderig maar nergens ondoenbaar of storend, hele week droog en één dag regen vandaag zal dus wel te doen zijn.
Goede trainingen in de aanloop naar echte ardennen marathons.
Gebruikersavatar
sneln eddy
Mountainbiker
Berichten: 196
Lid geworden op: za 02 mei 2009 20:59
Rijdt met: Ne mat zwarten

Re: 19.03.2017 - Thuin - Les Sept Péchés Capitaux

Bericht door sneln eddy »

Morgen ook terug van de partij.
Hieronder link van twee jaar geleden.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Single Tracker
Mountainbiker
Berichten: 471
Lid geworden op: ma 24 jan 2011 16:39
Rijdt met: Superior van bij Velo Timo
Contacteer:

Re: 19.03.2017 - Thuin - Les Sept Péchés Capitaux

Bericht door Single Tracker »

Aanwezig morgen voor deze toprit! Met grote voorsprong de beste rit die vertrekt vanuit Thuin. Vooral de beklimmingen zijn zeer uitdagend. Zo van die beklimmingen waar je net wel of net niet boven kunt rijden. :bounce:
Gebruikersavatar
MC Jo
Mountainbiker
Berichten: 1425
Lid geworden op: wo 07 jun 2006 11:49
Rijdt met: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Re: 19.03.2017 - Thuin - Les Sept Péchés Capitaux

Bericht door MC Jo »

't is te hopen dat ik morgen een betere dag heb dan vorige week in Beignée! :oops:
Zal maar met de XC-velo komen i.p.v. den enduro met al dat klimmen!
Gebruikersavatar
spaghetti_2
Mountainbiker
Berichten: 1445
Lid geworden op: zo 15 nov 2009 15:52
Rijdt met: Scott Spark RC Pro 2020, Rose X-Lite

Re: 19.03.2017 - Thuin - Les Sept Péchés Capitaux

Bericht door spaghetti_2 »

Na het zonnige en warme weer van deze week denk ik dat het wel zal meevallen. Het is ook niet dat het stortregent momenteel. Thuis blijven gaat een vergissing zijn :wink:
Gebruikersavatar
EG6
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: zo 04 aug 2013 18:35
Rijdt met: Cube LTD Pro 2017

Re: 19.03.2017 - Thuin - Les Sept Péchés Capitaux

Bericht door EG6 »

Hoe zit dat "chrono" principe? Is dat gewoon tijdsopname bij start en aankomst door een medewerker, of zit je met een elektronisch kaderplaatje, of ... ?
En kan iedereen daar aan mee doen, of moet je een licentie hebben, of mee doen aan een bepaalde competitie? Zou het gewoon eens willen doen om mijn tijd te zien tussen anderen :).
edi
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: zo 27 mar 2005 13:52
Rijdt met: Orbea Oiz

Re: 19.03.2017 - Thuin - Les Sept Péchés Capitaux

Bericht door edi »

EG6 schreef:Hoe zit dat "chrono" principe? Is dat gewoon tijdsopname bij start en aankomst door een medewerker, of zit je met een elektronisch kaderplaatje, of ... ?
En kan iedereen daar aan mee doen, of moet je een licentie hebben, of mee doen aan een bepaalde competitie? Zou het gewoon eens willen doen om mijn tijd te zien tussen anderen :).
Dat is de Waalse charme.
Je start individueel dus geen massa start. Soms hebben ze een chip, vaak ook niet.
Dan hangen ze gewoon extra spanbandjes op de controlepunten aan uw kaderplaatje, of werken ze met lintjes of een knip systeem. Geen licentie nodig, je betaalt Klein beetje extra voor het werk die ze erin steken.
Ik verkies massastart gezien chrono je meer moet gemotiveerd zijn om tegen jezelf te rijden en ben daar niet goed in :-D
Gebruikersavatar
uncle sam
Mountainbiker
Berichten: 3341
Lid geworden op: za 30 dec 2006 17:14
Rijdt met: canyon lux
Contacteer:

Re: 19.03.2017 - Thuin - Les Sept Péchés Capitaux

Bericht door uncle sam »

Hf iedereen morgen, en zet jullie banden niet te hard (zou me verbazen), anders hoop ik dat ge goeie loopschoenen hebt :wink:
Gebruikersavatar
EG6
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: zo 04 aug 2013 18:35
Rijdt met: Cube LTD Pro 2017

Re: 19.03.2017 - Thuin - Les Sept Péchés Capitaux

Bericht door EG6 »

edi schreef:
EG6 schreef:Hoe zit dat "chrono" principe? Is dat gewoon tijdsopname bij start en aankomst door een medewerker, of zit je met een elektronisch kaderplaatje, of ... ?
En kan iedereen daar aan mee doen, of moet je een licentie hebben, of mee doen aan een bepaalde competitie? Zou het gewoon eens willen doen om mijn tijd te zien tussen anderen :).
Dat is de Waalse charme.
Je start individueel dus geen massa start. Soms hebben ze een chip, vaak ook niet.
Dan hangen ze gewoon extra spanbandjes op de controlepunten aan uw kaderplaatje, of werken ze met lintjes of een knip systeem. Geen licentie nodig, je betaalt Klein beetje extra voor het werk die ze erin steken.
Ik verkies massastart gezien chrono je meer moet gemotiveerd zijn om tegen jezelf te rijden en ben daar niet goed in :-D
Ok, bedankt voor de info ;) !
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Re: 19.03.2017 - Thuin - Les Sept Péchés Capitaux

Bericht door BerggeitCasualFietser »

uncle sam schreef:Hf iedereen morgen, en zet jullie banden niet te hard (zou me verbazen), anders hoop ik dat ge goeie loopschoenen hebt :wink:
doel je dan op de ondergrond? jij hebt al inside info van daar ofzo? ;)
Plaats reactie