Forumoverzicht Bikemogelijkheden Toertochten 19.03.2017 - Thuin - Les Sept Péchés Capitaux

19.03.2017 - Thuin - Les Sept Péchés Capitaux

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!

Moderators: Reflex, Angelo., Test team

BerggeitCasualFietser Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Superfly 7, Lapierre X629
Hier nog geen topic over? :O
Ik kan me de eerste en enige deelname nog goed herinneren, met direct na de start van de chrono een lekkere afdaling en een andere afdaling net voor een ravi, waarbij je bijna letterlijk de ravi induikelde. :bounce:

madskatingcow Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott Scale 900 RC WC 2017 - Scott Spark 900 RC WC 2017
Dit jaar deze is rijden, is blijkbaar de moeite?

alexbiker Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Scott scale 910, Scott genius 710
Zou graag hier eens starten.

Ga juist het weer een beetje afwachten, heb geen zin om een van de kust af te zakken om gans de tijd in de regen te rijden.

KrisMaes76 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 Stealth 2016

Ga dit jaar voor de 2e keer deze rijden, heel mooi, maar zware beklimmingen (het werd me vorig jaar direct duidelijk wat die 7 hoofdzonden waren :) )

Mister A Mountainbiker

Mijn bike: scott scale, canyon AL
Ik ben daar gisteren de groten toer gaan narijden. Leuke streek met heel veel speelse singletracks, enkel korte steilere beklimmingen met stenen. Een goede inloop naar de zwaardere ardennenritten. Het lag bijna helemaal droog.

spaghetti_2 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Procaliber 9.8, Rose X-Lite
Ik zak ook af naar Thuin voor de chrono van de 80 km. Heb deze eens gereden 3 jaar geleden en is me bijgebleven als zeer uitdagende en technische rit. Ik heb er toen meer fun gehad als op sommige 'grote' ardennen marathons, wat je op het eerste zicht mss niet zou verwachten. Wat mij betreft zeker en vast een aanrader.

Verzetje Mountainbiker

Mijn bike: Cotic Soul and Roadrat, tuned by ts bikes
Deze of sart tilman? Welke kiezen?

alexhaemers Mountainbiker

Mijn bike: Scott speedster 20 2015 - KTM ultra team 29 2015 - epic fully 2018
starten zondag aan deze rit voor de 3de maal , terug de 80km(mss chrono), 1 van de beste ritten van het jaar

Krisken Mountainbiker

Mijn bike: Spec Fatboy Sworks & Spec Fatboy Expert
Zeker aanwezig. Topper!!

BerggeitCasualFietser Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek Superfly 7, Lapierre X629
Ganse werkweek droog, vrijdag kans op regen, zaterdag bijna zeker, en zondag kleine kans...

Volgende

Keer terug naar Toertochten