19.02.2017 - Nevele - VTT Rudy Dhaenens

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
VTT'er van Poesele
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: do 09 feb 2017 14:27

19.02.2017 - Nevele - VTT Rudy Dhaenens

Bericht door VTT'er van Poesele »

Beste VTT'ers.

Op 19 februari organiseren de vrienden van Rudy Dhaenens hun 12de VTT in Nevele.
Deze tocht gaat terug langs verschillende mooie, berijdbare wegels en paden, alsook enkele privé eigendommen dat we mogen doorkruisen, waarvoor steeds onze dank. =D>
Er zijn 3 afstanden voorzien, 30km, 45km en 60km.
Ten opzichte van vorige jaren hebben we enkele stukken moeten wijzigen en nieuwe stukken in het parcours ingebouwd, dit mede doordat onze start plaats gewijzigd is.

We hopen alvast op een grote opkomst en dat de weergoden ons gunstig gezind zijn.

Alvast tot Zondag 19 februari!!!

Het Rudy Dhaenens team.
Gebruikersavatar
EG6
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: zo 04 aug 2013 18:35
Rijdt met: Cube LTD Pro 2017

Re: 19.02.2017 - Nevele - VTT Rudy Dhaenens

Bericht door EG6 »

Zie ik het goed dat jullie op jullie 60km tocht in de Lostraat passeren in Merendree / Lovendegem? Is voor mij hier "over de brug". Is inpikken op het parcours en betalen aan de start toegestaan?
gvg
Mountainbiker
Berichten: 28
Lid geworden op: za 10 jan 2015 18:00
Rijdt met: BMC teamelite TE02 29 XT
Contacteer:

Re: 19.02.2017 - Nevele - VTT Rudy Dhaenens

Bericht door gvg »

Hier stel je de organisatie een lastige vraag. Enerzijds zullen ze dat jouw misschien wel graag gunnen, anderzijds geeft dat misschien problemen met hun verzekering of hebben ze toegangscontrole bij de prive stukken. Nu dat laatste heb ik op een mtb tocht nog niet meegemeekt, wel op een wandeling.
VTT'er van Poesele
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: do 09 feb 2017 14:27

Re: 19.02.2017 - Nevele - VTT Rudy Dhaenens

Bericht door VTT'er van Poesele »

Inderdaad, we passeren met de grote tocht in Lovendegem.
Je kan gerust daar op het parcours komen, en inschrijven bij de start.

Als we de weersvoorspellingen mogen geloven, gaan we de tocht kunnen laten doorgaan onder een stralende lentezon. :-D

Ik zou zeggen, kom maar af!!
Gebruikersavatar
EG6
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: zo 04 aug 2013 18:35
Rijdt met: Cube LTD Pro 2017

Re: 19.02.2017 - Nevele - VTT Rudy Dhaenens

Bericht door EG6 »

gvg schreef:Hier stel je de organisatie een lastige vraag. Enerzijds zullen ze dat jouw misschien wel graag gunnen, anderzijds geeft dat misschien problemen met hun verzekering of hebben ze toegangscontrole bij de prive stukken. Nu dat laatste heb ik op een mtb tocht nog niet meegemeekt, wel op een wandeling.
Versta ik, 't is inderdaad een klotevraag, maar stel ze liever dan er van uit te gaan dat het wel "ok" zal zijn en dat je dan bij een controle of bevoorrading tegen gehouden wordt :).
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: 19.02.2017 - Nevele - VTT Rudy Dhaenens

Bericht door KrisMaes76 »

EG6 schreef:
gvg schreef:Hier stel je de organisatie een lastige vraag. Enerzijds zullen ze dat jouw misschien wel graag gunnen, anderzijds geeft dat misschien problemen met hun verzekering of hebben ze toegangscontrole bij de prive stukken. Nu dat laatste heb ik op een mtb tocht nog niet meegemeekt, wel op een wandeling.
Versta ik, 't is inderdaad een klotevraag, maar stel ze liever dan er van uit te gaan dat het wel "ok" zal zijn en dat je dan bij een controle of bevoorrading tegen gehouden wordt :).
Al verschillende keren zo gedaan en nog nooit problemen mee gehad (wel altijd de organisatie op voorhand verwittigd)
geertg
Mountainbiker
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 10:14
Rijdt met: Scott Spark; Cube Reaction

Re: 19.02.2017 - Nevele - VTT Rudy Dhaenens

Bericht door geertg »

Zal de verzekering nog tussenkomen als het ongeval is gebeurd voordat je ingeschreven bent?
Gebruikersavatar
EG6
Mountainbiker
Berichten: 190
Lid geworden op: zo 04 aug 2013 18:35
Rijdt met: Cube LTD Pro 2017

Re: 19.02.2017 - Nevele - VTT Rudy Dhaenens

Bericht door EG6 »

geertg schreef:Zal de verzekering nog tussenkomen als het ongeval is gebeurd voordat je ingeschreven bent?
Ben je met een vwb lidmaatschap (waarvan ik in het bezit ben) niet altijd verzekerd, voor iedere verplaatsing te fiets?

Sorry voor het hoge :off: gehalte.
geertg
Mountainbiker
Berichten: 687
Lid geworden op: ma 07 mei 2012 10:14
Rijdt met: Scott Spark; Cube Reaction

Re: 19.02.2017 - Nevele - VTT Rudy Dhaenens

Bericht door geertg »

Denk het niet, deze verzekering sluit uit : "Deelname aan georganiseerde afgepijlde toertochten (clubritten vallen hier niet onder)". Op dat ogenblik ben je toch aan het deelnemen aan dergelijke tocht (zonder ingeschreven te zijn).
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: 19.02.2017 - Nevele - VTT Rudy Dhaenens

Bericht door KrisMaes76 »

geertg schreef:Denk het niet, deze verzekering sluit uit : "Deelname aan georganiseerde afgepijlde toertochten (clubritten vallen hier niet onder)". Op dat ogenblik ben je toch aan het deelnemen aan dergelijke tocht (zonder ingeschreven te zijn).
Op dat ogenblik ben ik wat vrij aan het rondfietsen en toevallig een stukje op een afgepijld maar vrij toegankelijk stuk. 8) op een privestuk zal die redenering nie werken wss
Plaats reactie