Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
DoubleOne
Mountainbiker
Berichten: 95
Lid geworden op: di 15 mei 2012 12:07

Re: Herentals - Bloso

Bericht door DoubleOne »

Ben er gisteren geweest, ligt er perfect bij.
Jannemanneke
Mountainbiker
Berichten: 585
Lid geworden op: wo 06 jun 2007 18:27
Rijdt met: Vragen via PB worden niet meer beantwoord.

Re: Herentals - Bloso

Bericht door Jannemanneke »

Swannie schreef:Knallen? Daarstraks er ook nog geweest.. rijdt voor gene mm die bevroren sporen!
Als je 't juiste spoor kiest, banden niet te hard, dan kan je daar best op knallen. Trouwens, niet overal waren er bevroren slijksporen, genoeg vlakke zandpaden.
aertsb
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: di 31 dec 2013 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 8 2016

Re: Herentals - Bloso

Bericht door aertsb »

Voor degene die in het donker willen rijden. Als het deze donderdagavond niet te hard regent wil ik wel eens rijden.
Kan rond half acht vertrekken. Ik ben van Lichtaart en ga aan het rusthuis De Witte Bergen het parcours op. Ofwel ergens afspreken aan de Floreal.
Gebruikersavatar
Trekkie 800
Mountainbiker
Berichten: 371
Lid geworden op: zo 19 mar 2006 16:14
Rijdt met: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Re: Herentals - Bloso

Bericht door Trekkie 800 »

Zou heel graag mee gaan maar heb weinig tijd. :-(
aertsb
Mountainbiker
Berichten: 52
Lid geworden op: di 31 dec 2013 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 8 2016

Re: Herentals - Bloso

Bericht door aertsb »

aertsb schreef:Voor degene die in het donker willen rijden. Als het deze donderdagavond niet te hard regent wil ik wel eens rijden.
Kan rond half acht vertrekken. Ik ben van Lichtaart en ga aan het rusthuis De Witte Bergen het parcours op. Ofwel ergens afspreken aan de Floreal.
Ik ben toen zelf niet gaan rijden door de regen.
Maar morgen normaal wel, alleen iets vroeger 18:45 à 19u.
Gebruikersavatar
Hans wynants
Mountainbiker
Berichten: 1640
Lid geworden op: zo 24 feb 2008 22:32
Rijdt met: NINER

Re: Herentals - Bloso

Bericht door Hans wynants »

Jannemanneke schreef:
Swannie schreef:Knallen? Daarstraks er ook nog geweest.. rijdt voor gene mm die bevroren sporen!
Als je 't juiste spoor kiest, banden niet te hard, dan kan je daar best op knallen. Trouwens, niet overal waren er bevroren slijksporen, genoeg vlakke zandpaden.

wat minder getalenteerd als ik , in combinatie met een vaste niner vork is toch ook een veldslag, ben afgelopen zaterdag van mizerie een Fox gaan halen en de vaste vork de verkoop in gegooid :drunk:
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Re: Herentals - Bloso

Bericht door BertG »

Ontdooid laagje slijk op een bevroren ondergrond, was nogal een interessante combinatie vandaag in h'tals....
Gebruikersavatar
Trekkie 800
Mountainbiker
Berichten: 371
Lid geworden op: zo 19 mar 2006 16:14
Rijdt met: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Re: Herentals - Bloso

Bericht door Trekkie 800 »

Er was veel meer slijk dan ik had verwacht vandaag. Was lang geleden dat ik er nog eens was geweest. Heb me toch geamuseerd. Grtz, Hans
Gebruikersavatar
Sstefke007
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: zo 30 nov 2014 02:11
Rijdt met: epic

Re: Herentals - Bloso

Bericht door Sstefke007 »

Was inderdaad een interessante combinatie. Redelijk verraderlijk die bevroren ondergrond onder dat kleine laagje modder ;-) maar in elk geval beter te berijden dan de week ervoor .
WimJ
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: di 18 okt 2011 14:19
Rijdt met: Focus Raven
Contacteer:

Re: Herentals - Bloso

Bericht door WimJ »

Het lag er gisteren beter bij dan verwacht, hier en daar wel vettig. Ik had wel ff een warm momentje, al was het een beetje off track. Aan de Bekenbaan (blauw) rij ik altijd langs die single tracks door het bos. Aan het einde heb je daar zo'n schoon afdaling waar ik altijd naar beneden spring, maar daar beneden lag dus een omgewaaide boom. Opletten dus als ge langs daar passeert. :-D
Plaats reactie