Forumoverzicht Bikemogelijkheden Permanente routes Herentals - Bloso

Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht vr 06 jan 2017 22:08
DoubleOne Mountainbiker

Ben er gisteren geweest, ligt er perfect bij.

Bericht za 07 jan 2017 10:01
Jannemanneke Mountainbiker

Mijn bike: Vragen via PB worden niet meer beantwoord.
Swannie schreef:
Knallen? Daarstraks er ook nog geweest.. rijdt voor gene mm die bevroren sporen!

Als je 't juiste spoor kiest, banden niet te hard, dan kan je daar best op knallen. Trouwens, niet overal waren er bevroren slijksporen, genoeg vlakke zandpaden.

Bericht ma 09 jan 2017 20:40
aertsb Mountainbiker

Mijn bike: Trek Superfly 8 2016
Voor degene die in het donker willen rijden. Als het deze donderdagavond niet te hard regent wil ik wel eens rijden.
Kan rond half acht vertrekken. Ik ben van Lichtaart en ga aan het rusthuis De Witte Bergen het parcours op. Ofwel ergens afspreken aan de Floreal.

Bericht do 12 jan 2017 00:04
Trekkie 800 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Zou heel graag mee gaan maar heb weinig tijd. :-(

Bericht di 17 jan 2017 20:13
aertsb Mountainbiker

Mijn bike: Trek Superfly 8 2016
aertsb schreef:
Voor degene die in het donker willen rijden. Als het deze donderdagavond niet te hard regent wil ik wel eens rijden.
Kan rond half acht vertrekken. Ik ben van Lichtaart en ga aan het rusthuis De Witte Bergen het parcours op. Ofwel ergens afspreken aan de Floreal.

Ik ben toen zelf niet gaan rijden door de regen.
Maar morgen normaal wel, alleen iets vroeger 18:45 à 19u.

Bericht vr 27 jan 2017 10:48
Hans wynants Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: NINER
Jannemanneke schreef:
Swannie schreef:
Knallen? Daarstraks er ook nog geweest.. rijdt voor gene mm die bevroren sporen!

Als je 't juiste spoor kiest, banden niet te hard, dan kan je daar best op knallen. Trouwens, niet overal waren er bevroren slijksporen, genoeg vlakke zandpaden.

wat minder getalenteerd als ik , in combinatie met een vaste niner vork is toch ook een veldslag, ben afgelopen zaterdag van mizerie een Fox gaan halen en de vaste vork de verkoop in gegooid :drunk:

Bericht za 28 jan 2017 21:41
BertG Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Niner Air9 x2
Ontdooid laagje slijk op een bevroren ondergrond, was nogal een interessante combinatie vandaag in h'tals....

Bericht zo 29 jan 2017 15:27
Trekkie 800 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Er was veel meer slijk dan ik had verwacht vandaag. Was lang geleden dat ik er nog eens was geweest. Heb me toch geamuseerd. Grtz, Hans

Bericht do 02 feb 2017 16:36
Sstefke007 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: epic
Was inderdaad een interessante combinatie. Redelijk verraderlijk die bevroren ondergrond onder dat kleine laagje modder ;-) maar in elk geval beter te berijden dan de week ervoor .

Bericht zo 26 feb 2017 11:22
WimJ Mountainbiker

Mijn bike: Focus

Het lag er gisteren beter bij dan verwacht, hier en daar wel vettig. Ik had wel ff een warm momentje, al was het een beetje off track. Aan de Bekenbaan (blauw) rij ik altijd langs die single tracks door het bos. Aan het einde heb je daar zo'n schoon afdaling waar ik altijd naar beneden spring, maar daar beneden lag dus een omgewaaide boom. Opletten dus als ge langs daar passeert. :-D

VorigeVolgende

Keer terug naar Permanente routes