31.12.2016 - Houthalen-Helchteren - C4H

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
RayScott
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: di 23 dec 2014 10:32
Rijdt met: Scott Spark
Contacteer:

Re: 31.12.2016 - Houthalen-Helchteren - C4H

Bericht door RayScott »

Hier nog een filmpje van vorig jaar, met dank aan de cameraman.

" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
BMW
Mountainbiker
Berichten: 803
Lid geworden op: zo 16 sep 2007 19:51
Rijdt met: ridley ignite FS /ridley NOAH/chinees 29'er

Re: 31.12.2016 - Houthalen-Helchteren - C4H

Bericht door BMW »

Aanwezig.
witte
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: di 03 apr 2007 22:26
Rijdt met: trek elite 9.8/ granville evo

Re: 31.12.2016 - Houthalen-Helchteren - C4H

Bericht door witte »

frits motaar schreef:
Svenny007 schreef:dit jaar ook zo modderig als in 2012 ?
zo erg zal het niet zijn,maar nu beweren dat het parcours "droog" zal zijn is ook niet slim...
want dat krijg je op je brood achteraf.... :wink:
Als vrijdag de pijlen hangen geef ik nog een update mee over de staat van het parcours.
Maar zoals de weerkaarten er nu bijliggen zal het er toch heel goed bij liggen en een stuur hebben we gekregen om rond eventuele plasjes te rijden :lol:
Garland
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: zo 17 jan 2016 16:08

Re: 31.12.2016 - Houthalen-Helchteren - C4H

Bericht door Garland »

Ik kom van Beringen met de fiets. Kan ik ergens onderweg inpikken op het parcours?
witte
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: di 03 apr 2007 22:26
Rijdt met: trek elite 9.8/ granville evo

Re: 31.12.2016 - Houthalen-Helchteren - C4H

Bericht door witte »

Garland schreef:Ik kom van Beringen met de fiets. Kan ik ergens onderweg inpikken op het parcours?
Ik weet niet of je Rossi ijssalon op de Lindeman weet liggen maar als je van daaruit het fietspad een stukje volgt richting Helchteren dan kan je een beetje verderop inpikken op de toer en zit je nog altijd op het 1ste deel.
Hoeveel km tot aan de bevoorrading het dan nog is weet ik niet precies maar vermoed 12-15km.
Als je de gehele toer doet kan je van het punt waar je hebt ingepikt weer terug richting Beringen cruisen. :-D
garlandgrace
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 09 mar 2016 21:07

Re: 31.12.2016 - Houthalen-Helchteren - C4H

Bericht door garlandgrace »

witte schreef:
Garland schreef:Ik kom van Beringen met de fiets. Kan ik ergens onderweg inpikken op het parcours?
Ik weet niet of je Rossi ijssalon op de Lindeman weet liggen maar als je van daaruit het fietspad een stukje volgt richting Helchteren dan kan je een beetje verderop inpikken op de toer en zit je nog altijd op het 1ste deel.
Hoeveel km tot aan de bevoorrading het dan nog is weet ik niet precies maar vermoed 12-15km.
Als je de gehele toer doet kan je van het punt waar je hebt ingepikt weer terug richting Beringen cruisen. :-D
Thanks. Dit moet lukken.
Bedoel je dat ik dan moet kiezen voor de langste route om terug voorbij Rossi te passeren en dat de kortere routes er niet meer passeren?
witte
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: di 03 apr 2007 22:26
Rijdt met: trek elite 9.8/ granville evo

Re: 31.12.2016 - Houthalen-Helchteren - C4H

Bericht door witte »

garlandgrace schreef:
witte schreef:
Garland schreef:Ik kom van Beringen met de fiets. Kan ik ergens onderweg inpikken op het parcours?
Ik weet niet of je Rossi ijssalon op de Lindeman weet liggen maar als je van daaruit het fietspad een stukje volgt richting Helchteren dan kan je een beetje verderop inpikken op de toer en zit je nog altijd op het 1ste deel.
Hoeveel km tot aan de bevoorrading het dan nog is weet ik niet precies maar vermoed 12-15km.
Als je de gehele toer doet kan je van het punt waar je hebt ingepikt weer terug richting Beringen cruisen. :-D
Thanks. Dit moet lukken.
Bedoel je dat ik dan moet kiezen voor de langste route om terug voorbij Rossi te passeren en dat de kortere routes er niet meer passeren?
Neenee vanaf dat punt is er nog geen splitsing geweest. Dus je kan nog altijd beslissen of je voor de grote of kleinere toer kiest.
dema94
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 06 sep 2013 14:26
Rijdt met: NINER Air 9 ALU / NINER BSB 9 RDO

Re: 31.12.2016 - Houthalen-Helchteren - C4H

Bericht door dema94 »

Ik kom van Opglabbeek. Kan ik van daaruit ergens inpikken? Op welke route (km) zit ik dan?
Alvast bedankt en tot zaterdag!
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: 31.12.2016 - Houthalen-Helchteren - C4H

Bericht door Edlisjas »

dema94 schreef:Ik kom van Opglabbeek. Kan ik van daaruit ergens inpikken? Op welke route (km) zit ik dan?
Alvast bedankt en tot zaterdag!
Zou ik ook willen weten...;-)
witte
Mountainbiker
Berichten: 134
Lid geworden op: di 03 apr 2007 22:26
Rijdt met: trek elite 9.8/ granville evo

Re: 31.12.2016 - Houthalen-Helchteren - C4H

Bericht door witte »

dema94 schreef:Ik kom van Opglabbeek. Kan ik van daaruit ergens inpikken? Op welke route (km) zit ik dan?
Alvast bedankt en tot zaterdag!
Het beste om in te pikken is aan de plas in Houthalen.
Dit is het laatste gedeelte van de 45km. Ik vermoed dat je dan toch nog een 8tal km moet doen tot aan het vertrekpunt.
Op dit laatste gedeelte is er geen splitsing meer.
Plaats reactie