Go Pro

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker
Berichten: 2935
Lid geworden op: ma 09 jan 2012 12:06
Rijdt met: Trek Superfly 7, Lapierre X629

Go Pro

Bericht door BerggeitCasualFietser »

Heb er eentje via mijn werk kunnen bemachtigen, maar aangezien ik niet zo begaan ben met al die extraatjes stel ik me de vraag: Zet ik hem op de helm of op het stuur? Wat zijn de ervaringen? Aangezien je al eens een tak raakt tijdens het rijden, of occasioneel valt en een help altijd wel iets van val opvangt?
Gerd77
Mountainbiker
Berichten: 22
Lid geworden op: do 14 jul 2016 19:52

Re: Go Pro

Bericht door Gerd77 »

Ik heb mijne op de fiets gemonteerd, op een plaats dat bijna niet (zeg nooit nooit) in aanraking kan komen met de grond bij een valpartij.
Op de helm kan ook, maar een helm dient wel voor 'iets' natuurlijk. Namelijk uw hoofd beschermen bij een valpartij, dus ik denk dat een helm sneller de grond zal raken en uw camera dus ook. :-D

Welke GoPro? Ik heb een kleine Session en dat ik perfect, beeld trilt bijna niet (ook offroad)
Gebruikersavatar
Prospeer
Mountainbiker
Berichten: 430
Lid geworden op: do 07 jun 2012 23:04

Re: Go Pro

Bericht door Prospeer »

Ik monteer hem ook t liefst op t stuur.
Naar mijn gevoel de beste beelden. Ik hang hem onder mijn stuur (dus omgekeerd).
Fluffy
Mountainbiker
Berichten: 578
Lid geworden op: do 31 jul 2003 10:28

Re: Go Pro

Bericht door Fluffy »

Ik gebruik een chest mount. Geeft mooi en stabiel beeld, zit niet in de weg, makkelijk te bedienen, ...
Plaats reactie