11.11.2016 - Geel Ten Aard - 26ste "GTA-Classic"-VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Michelleke
Mountainbiker
Berichten: 185
Lid geworden op: di 19 aug 2003 22:56

Re: 11.11.2016 - Geel Ten Aard - 26ste "GTA-Classic"-VTT

Bericht door Michelleke »

Goede morgen!

Dadelijk starten we met de pijlencontrole over gans het parcours.

Gisteren hebben we in totaal 960 pijlen opgehangen. We hopen dat foutrijden zo volledig onmogelijk is! :-D
Verder staan er vandaag 66 helpers (incl. 2 auto's voor pechophaling) ter beschikking.
We hebben onze afspuitstand nog uitgebreid naar 6 reinigers, en met 4 inschrijvingstafels hopen we zo dat jullie zowel bij de inschrijving als bij de bike-wash niet of zeer minimaal zullen moeten wachten.
Ook is op de bevoorrading in Retie onze ruimte binnen in het gebouw 3x zo groot als vorig jaar.
De gratis digitale fotoservice hebben we dit jaar wegens het weer niet behouden.

Vergeet na afloop ook zeker de 2 gratis pannenkoeken niet af te halen!

We hebben er met onze werkgroep de voorbije maanden alles aan gedaan om alles zo goed mogelijk voor te bereiden, en tot heden verloopt alles nog volledig volgens schema. Het enige hekel punt wat we niet in de hand hebben, was het weer de voorbije dagen. Gelukkig is het vandaag toch droog.

We vernemen achteraf van jullie dan ook heel graag hoe jullie onze organisatie vonden: zeker de goede punten, maar ook de punten welke volgens jullie toch beter konden. Voor zover het voor ons mogelijk is, houden wij daar ook volgend jaar zeker rekening mee.

Veel plezier vandaag! En alvast bedankt voor jullie deelname! =D>
Gebruikersavatar
TNTrek
Mountainbiker
Berichten: 153
Lid geworden op: di 18 aug 2009 14:55

Re: 11.11.2016 - Geel Ten Aard - 26ste "GTA-Classic"-VTT

Bericht door TNTrek »

'k Vond het voor de derde keer op rij zéér goed georganiseerd! Klassieker op 11 nov.
Gebruikersavatar
jupke
Mountainbiker
Berichten: 446
Lid geworden op: zo 29 aug 2010 17:05
Rijdt met: Scott Scale 900 RC Pro
Contacteer:

Re: 11.11.2016 - Geel Ten Aard - 26ste "GTA-Classic"-VTT

Bericht door jupke »

TNTrek schreef:'k Vond het voor de derde keer op rij zéér goed georganiseerd! Klassieker op 11 nov.
Zeker, zwaar parcours maar een leuke voormiddag!
Gebruikersavatar
Trekkie 800
Mountainbiker
Berichten: 371
Lid geworden op: zo 19 mar 2006 16:14
Rijdt met: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Re: 11.11.2016 - Geel Ten Aard - 26ste "GTA-Classic"-VTT

Bericht door Trekkie 800 »

Mijne collega wou hier de 65 rijden na 10 jaar geen tochten meer te hebben gereden. Het is hem nog gelukt ook ondanks het zware parkoer. Al bij al viel het qua slijk nog mee als je de laatste dagen bekijkt. De eerste keer dat ik hem heb gereden maar ik heb het me niet beklaagd. Goede organisatie, goed bevoorradingen. Misschien een enkele seingever meer maar dat kan ook liggen aan het feit dat we in Retie zijn gestart. Volgend jaar misschien terug.
Gebruikersavatar
flikkie
Mountainbiker
Berichten: 133
Lid geworden op: zo 03 mei 2009 20:28
Rijdt met: Cannondale F29

Re: 11.11.2016 - Geel Ten Aard - 26ste "GTA-Classic"-VTT

Bericht door flikkie »

Door de semi-wolkbreuk van gisterenavond en de regen van de voorbije dagen was het vast geen pretje voor de organisatie om te organiseren, iedereen kijkt uit naar zon en droge ondergronden... uiteindelijk hebben zij een mooie tocht in elkaar gebokst die bij droog en zonnig weer waarschijnlijk nog veel plezanter was geweest... maar de weergoden zijn nu eenmaal baas in ons kleine landje en vonden dat het tijd was om voor een beetje modderfietsen te zorgen. Wij hebben ons beperkt tot de 43 km + heen en terug vanuit Vosselaar...da's 80km op de teller... Goede organisatie, vriendelijke medewerkers, top-bevoorradingsbuffet, uitgebreide afspuitstand, 2 pannenkoeken... wat wil een mens nog meer =D>
Gebruikersavatar
Michelleke
Mountainbiker
Berichten: 185
Lid geworden op: di 19 aug 2003 22:56

Re: 11.11.2016 - Geel Ten Aard - 26ste "GTA-Classic"-VTT

Bericht door Michelleke »

Beste deelnemers,

DANK JE WEL !!! Zowel om (weeral) tot Ten Aard te komen, maar vooral ook voor de vele positieve reacties.
Fijn ook te lezen dat jullie de inspanningen van onze clubleden zo erg waarderen, en dat jullie begrijpen dat we op het weer jammer genoeg geen vat hebben.

We konden onze teller dit jaar op 888 deelnemers afsluiten. Weliswaar 600 minder dan vorig jaar, maar dat hadden we na het weer van de laatste week (en vooral ook gisterenavond) ook wel verwacht.
De vele positieve reacties die we al hoorden, via e-mail ontvingen en hier op't forum lazen, maken dat echter allemaal weer al helemaal goed!

Hopelijk tot 11 november 2017!


Michel
Werkgroep VTT Ten Aard
WTC De Sprinters vzw
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 671
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Re: 11.11.2016 - Geel Ten Aard - 26ste "GTA-Classic"-VTT

Bericht door Den jjag »

Filmke:

" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Michelleke
Mountainbiker
Berichten: 185
Lid geworden op: di 19 aug 2003 22:56

Re: 11.11.2016 - Geel Ten Aard - 26ste "GTA-Classic"-VTT

Bericht door Michelleke »

Knap filmke! Het valt me wel op dat op verschillende plaatsen beduidend veel meer water stond dan de dag ervoor, bij het afpijlen. Dank aan de fikse bui van donderdagavond! :evil:

We hebben veel aandacht aan de afpijling besteed. Aan de splitsingen stond telkens een bord op A3-formaat, en daarna telkens nog bevestiging van de afstanden op die route. Ik zag dat je 2 splitsingen vrij laat gezien had. Daar gaan we volgend jaar zeker iets aan doen! :wink:

Dank voor je komst, en voor je filmke!
symphysodon
Mountainbiker
Berichten: 6
Lid geworden op: wo 04 feb 2015 10:39

Re: 11.11.2016 - Geel Ten Aard - 26ste "GTA-Classic"-VTT

Bericht door symphysodon »

Na een aantal jaar beringen nu is naar geel ten aard. Verrassend mooi parcours dat er zwaarder bij lag dan ik verwacht. Na 100km blij dat ik thuis was :-)

Een puntje van kritiek. Voor sommige kleurenblinden vallen de rode pijlen niet zo goed op tussen de struiken en herfstkleuren. Omdat ik wat later vertrokken ben kon ik het spoor van mijn voorgangers volgen maar heb soms goed moeten zoeken waar het pijltje juist hing. Dit zal me wel niet tegen houden om volgend jaar terug te komen :-D
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 671
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Re: 11.11.2016 - Geel Ten Aard - 26ste "GTA-Classic"-VTT

Bericht door Den jjag »

Michelleke schreef:Knap filmke! Het valt me wel op dat op verschillende plaatsen beduidend veel meer water stond dan de dag ervoor, bij het afpijlen. Dank aan de fikse bui van donderdagavond! :evil:

We hebben veel aandacht aan de afpijling besteed. Aan de splitsingen stond telkens een bord op A3-formaat, en daarna telkens nog bevestiging van de afstanden op die route. Ik zag dat je 2 splitsingen vrij laat gezien had. Daar gaan we volgend jaar zeker iets aan doen! :wink:

Dank voor je komst, en voor je filmke!
Dank U, aan de eerste splitsing stond een groepje bikers voor de borden. daarmee te laat gezien.
De andere splitsing denk ik dat ik dat madammeke te veel in het oog had. #-o
Plaats reactie