25.09.2016 - Schepdaal - 10de MTB Levenslust

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
weldman
Mountainbiker
Berichten: 338
Lid geworden op: di 09 aug 2005 20:57
Rijdt met: epic s-w en g-f suger

25.09.2016 - Schepdaal - 10de MTB Levenslust

Bericht door weldman »

In het verleden reeds een paar keer gereden ,25km en 45 km vertek tussen 8 en 11 u, inschrijving is 5 euro voor het goede doel.
Weet er iemand soms meer over de tocht zelf?
HardTail Charlie
Mountainbiker
Berichten: 281
Lid geworden op: do 02 jun 2011 21:25
Rijdt met: Lynskey M290

Re: 25.09.2016 - Schepdaal - 10de MTB Levenslust

Bericht door HardTail Charlie »

Het bleef stil hier...

Maar deze tocht was (alweer) echt wel best okay.
Op enkele kleine wijzigingen na hetzelfde parcours als twee jaar geleden, toen wel een modderrit in de gietende regen, nu onder een zacht-warme najaarszon.
Plezante voormiddag mede dankzij goede organisatie door vriendelijke medewerkers.
Volgende keer weer present.
roderider
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 18 jul 2016 08:54

Re: 25.09.2016 - Schepdaal - 10de MTB Levenslust

Bericht door roderider »

Was ook aanwezig op de 45km. Leuk tochtje. Toch een paar technische stukjes hier en daar in stukjes bos. Mijn respect voor wie op het einde in levenslust zelf de bergskes op geraakte.
Gebruikersavatar
weldman
Mountainbiker
Berichten: 338
Lid geworden op: di 09 aug 2005 20:57
Rijdt met: epic s-w en g-f suger

Re: 25.09.2016 - Schepdaal - 10de MTB Levenslust

Bericht door weldman »

Ja ,heel stil , blijkbaar zitten de organisatoren niet op het forum .
Zondag ook de 45km gereden en het mag er zijn , bevoorrading was ok met goeie boddink .
wel vertrokken in Bekkerzeel dus de verfrissing kwam voor ons tegen het einde , maar daar hadden we zelf voor gekozen.
door ons vertrek halfweg waren we voor de controle , en in Bodegem toch wat pijltjes moeten rechtdraaien een grapjas had het wellicht nodig gevonden om deze te verplaatsen , gelukkig zijn wij van de streek.
wij rijden volgend jaar ook terug
Gebruikersavatar
franky
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: wo 19 jun 2002 02:00
Rijdt met: Cube Hybride 140HPA Race 500 27.5
Contacteer:

Re: 25.09.2016 - Schepdaal - 10de MTB Levenslust

Bericht door franky »

weldman schreef:Ja ,heel stil , blijkbaar zitten de organisatoren niet op het forum .
Zondag ook de 45km gereden en het mag er zijn , bevoorrading was ok met goeie boddink .
wel vertrokken in Bekkerzeel dus de verfrissing kwam voor ons tegen het einde , maar daar hadden we zelf voor gekozen.
door ons vertrek halfweg waren we voor de controle , en in Bodegem toch wat pijltjes moeten rechtdraaien een grapjas had het wellicht nodig gevonden om deze te verplaatsen , gelukkig zijn wij van de streek.
wij rijden volgend jaar ook terug
@ weldman: merci om de pijltjes terug te hangen =D> , nochtans met drie man noch controle gedaan zondagmorgen.
Sorry dat het hier zo stil bleef op het forum maar ik was niet op de hoogte dat er een topic was opgestart :oops: . In een ver verleden (2002), en heel wat kilootjes minder was ik hier heel wat actiever.
Met een handvol overgebleven Meerbeekse bikers proberen wij dit evenement ieder jaar nog te organiseren ten voordele van de mensen van levenslust, die hier met weinig middelen en veel overgave jongeren met problemen begeleiden. Hoedje af.
In naam van deze mensen wil ik iedereen bedanken die hier zijn "centje" kwam bijdragen en hopelijk een mooie tourtocht mocht rijden in deze mooie streek.
Volgend jaar, als dit evenement opnieuw mag doorgaan, beloof ik jullie iets meer commentaar!
Btw: mss zijn er mensen die zich volgend jaar ook willen inzetten en bekent zijn met de streek....
rx-ke
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: za 28 apr 2012 23:51
Rijdt met: SCOTT SCALE 20

Re: 25.09.2016 - Schepdaal - 10de MTB Levenslust

Bericht door rx-ke »

roderider schreef:Was ook aanwezig op de 45km. Leuk tochtje. Toch een paar technische stukjes hier en daar in stukjes bos. Mijn respect voor wie op het einde in levenslust zelf de bergskes op geraakte.
Te voet is die laatste net gelukt :-)
Tot volgend jaar, eerste maal hier aanwezig en was een leuke tocht met een schitterend weer.
Plaats reactie