25.09.2016 - Waarloos - 8e editie

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
pepster
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 12 nov 2012 21:48
Rijdt met: Canyon Spectral Cf

Re: 25.09.2016 - Waarloos - 8e editie

Bericht door pepster »

Zoals bijna elk jaar met de TT van Waarloos, zal het ook dit jaar weer terras-weer zijn 8) . Voeg daarbij dat de Schorre en Terhagen er nog nooit zo droog zullen hebben bijgelegen en het wordt weer genieten dit jaar. (o)

Zeker aanwezig dus...!
Gebruikersavatar
vedet
Mountainbiker
Berichten: 787
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 10:57
Rijdt met: Epic Comp 29!, Drössiger XMA 27,5+

Re: 25.09.2016 - Waarloos - 8e editie

Bericht door vedet »

Afbeelding

Ik zie in de schorre 3 parcoursen
de gele (normaal)
de witte (extreem)
en oranje (Technisch)

Gaat dit ook zo aangeduid staan?

Ik vind die extreme eigenlijk helemaal niet leuk, ook omdat ik daar niet vlot langskom waarschijnlijk.
marchermans
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 05 sep 2010 19:38
Rijdt met: Cannondale

Re: 25.09.2016 - Waarloos - 8e editie

Bericht door marchermans »

De afslagen naar de technische en extreme stukken zijn zeer duidelijk te zien.
Voor het normale parcours volg je gewoon de gele pijlen. Op 3 plaatsen in de Schorre en de kleiputten kan je aan een splitsing kiezen voor "Technisch". Vanaf dan ben je op het technisch parcours en volg je weer de gele pijlen. Na elk technisch stuk kom je dan vanzelf weer op het normale parcours.
Op die technische stukken heb je nog een aantal keer een afslag voor "Extreem". Wens je die extreme stukken niet te rijden, neem je die afslag niet. Je blijft dan op het technisch parcours. Eens je op een extreem parours bent, volg je weer gewoon de gele pijlen. Zo kom je vanzelf weer op het technische en het normale parcours terecht.
Gebruikersavatar
vedet
Mountainbiker
Berichten: 787
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 10:57
Rijdt met: Epic Comp 29!, Drössiger XMA 27,5+

Re: 25.09.2016 - Waarloos - 8e editie

Bericht door vedet »

Top, ik kom af!
StefT
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: wo 04 mei 2011 19:21
Rijdt met: Granville Pulse

Re: 25.09.2016 - Waarloos - 8e editie

Bericht door StefT »

wij komen met drie man af vanuit Hamme maar is mss wat ver voor TT + h/t. (30km) is er een mogelijkheid om bvb in te pikken aan de schorre in boom op de 30 of de 40km? Eens langs start betalen we uiteraard onze inschrijving of aan de bevoorrading indien mogelijk....
marchermans
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: zo 05 sep 2010 19:38
Rijdt met: Cannondale

Re: 25.09.2016 - Waarloos - 8e editie

Bericht door marchermans »

Aan elke bevoorrading is beperkte inschrijving van 25 deelnemers voorzien.
Let op voor het rijden van het parcours zonder inschrijving. In dat geval kan je niet genieten van de verzekering van de VWB, ook al ben je VWB-lid.
Het blijft dus aangewezen om in te schrijven bij de officiële start te Waarloos alvorens je op het parcours te begeven.
dmute
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: di 18 nov 2014 13:53

Re: 25.09.2016 - Waarloos - 8e editie

Bericht door dmute »

Hoeveel tijd moet ik +/- rekenen voor het parcours van 30km (beginnende rijder) ?
Gebruikersavatar
vedet
Mountainbiker
Berichten: 787
Lid geworden op: zo 07 okt 2007 10:57
Rijdt met: Epic Comp 29!, Drössiger XMA 27,5+

Re: 25.09.2016 - Waarloos - 8e editie

Bericht door vedet »

dmute schreef:Hoeveel tijd moet ik +/- rekenen voor het parcours van 30km (beginnende rijder) ?
Hangt natuurlijk van af hoe hard ge kunt trappen. Maar een dikke 2 uur trappen zou toch moeten lukken.
Gebruikersavatar
Sankaman
Mountainbiker
Berichten: 106
Lid geworden op: di 04 dec 2012 22:46
Rijdt met: Jan Janssens "BADGER 29er"

Re: 25.09.2016 - Waarloos - 8e editie

Bericht door Sankaman »

de parking en de douches , zijn deze ver uit elkaar of is de parking aan de inschrijvingen ?

grtz en tot morgen

Tom
dmute
Mountainbiker
Berichten: 41
Lid geworden op: di 18 nov 2014 13:53

Re: 25.09.2016 - Waarloos - 8e editie

Bericht door dmute »

marchermans schreef:Aan elke bevoorrading is beperkte inschrijving van 25 deelnemers voorzien.
Let op voor het rijden van het parcours zonder inschrijving. In dat geval kan je niet genieten van de verzekering van de VWB, ook al ben je VWB-lid.
Het blijft dus aangewezen om in te schrijven bij de officiële start te Waarloos alvorens je op het parcours te begeven.
Waarvoor ben je concreet verzekerd ?
Plaats reactie