Winterberg

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
JaBae
Mountainbiker
Berichten: 188
Lid geworden op: ma 12 mar 2007 17:57
Rijdt met: Trek fuel 8 & Trek 8000

Re: Winterberg

Bericht door JaBae »

Ik ga bikken kort ook naar winterberg.

Op gpsies heb je inderdaad een hele hoop track maar je ziet door het bos de bomen niet meer.
Aan de track zelf is ook moeilijk te zien of ze technisch zijn of niet dus als er iemand concrete tracks heeft dat de moeite waard zijn zijn die altijd welkom.
keetoo
Mountainbiker
Berichten: 18
Lid geworden op: di 23 mar 2010 13:12
Rijdt met: Cannondale Scalpel 29er Carbon + Tarmac Pro SL

Re: Winterberg

Bericht door keetoo »

iemand inmiddels al mooie technische tracks gevonden en /of gereden en die deze wil delen ?

alvast bedankt !
sam2300
Mountainbiker
Berichten: 639
Lid geworden op: ma 15 okt 2012 16:31
Rijdt met: Granville evo

Re: Winterberg

Bericht door sam2300 »

Hey, er is een nieuw bike park open gegaan verneem ik? Iemand die hier al geweest is? 20km singletrack naar verluidt...
Gebruikersavatar
cuby
Mountainbiker
Berichten: 463
Lid geworden op: do 15 apr 2004 21:54

Re: Winterberg

Bericht door cuby »

Toen wij met de club daar waren, werd er juist de laatste hand gelegd aan een paar zeer interessane singletracks. Leuke dingen bij, allemaal tussen de 6 en15 km dacht ik, je kmt steeds terug op de parking uit bij het vertrek-bord
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Re: Winterberg

Bericht door Swannie »

Heb eens een flyer gekregen van korte, gegidste bikevakanties in Winterberg (weekends en midweken)... maar vind hier online niets van terug. Iemand een idee wie dat doet, of sites hier van?
Gebruikersavatar
whaleshark
Mountainbiker
Berichten: 679
Lid geworden op: ma 06 mei 2013 17:09
Rijdt met: ALu Cannondale F29, Carbon Vacorse, Stalen Ragley Big Wig en een oude alu fully Testarossem

Re: Winterberg

Bericht door whaleshark »

Ben ik ook wel benieuwd naar...
timovdl
Mountainbiker
Berichten: 8
Lid geworden op: vr 17 jul 2015 12:38

Re: Winterberg

Bericht door timovdl »

Swannie schreef:Heb eens een flyer gekregen van korte, gegidste bikevakanties in Winterberg (weekends en midweken)... maar vind hier online niets van terug. Iemand een idee wie dat doet, of sites hier van?
Weet niet of dit exact is wat je bedoelt, maar Flowtrack organiseert elk jaar in mei een lang weekend in Winterberg. Leer je zeker de mooiste routes kennen van de regio en is zeer goed georganiseerd.
http://www.flowtrack.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Swannie
Mountainbiker
Berichten: 3683
Lid geworden op: ma 14 nov 2005 13:53

Re: Winterberg

Bericht door Swannie »

denk dat 'em dat was, maar deze is maar enkele weekends (vooral voorjaar) en ik ben nu aant zoeken voor in najaar.
Gebruikersavatar
Thomas Van Gorp
Mountainbiker
Berichten: 50
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 21:57
Rijdt met: Kona unit en Rocky mountain vertex

Re: Winterberg

Bericht door Thomas Van Gorp »

Eind volgende week vertrekken we voor een weekje richting Winterberg ( medebach) maar gezien de bikedagen beperkt zijn zouden we er graag direct met de mooiste routes beginnen. Heeft er iemand nog recente gps files die technischer en mooier zijn dan de uitgepijlde routes? Heeft er iemand de routes van flowtrack eventueel? Zijn er ook vaste routes die wel de moeite zijn?

Groetjes!
Kulgan
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 26 dec 2011 12:39
Rijdt met: Rocky Mountain Element 2017/Rocky Mountain Instinct

Re: Winterberg

Bericht door Kulgan »

er zou een nieuw trail park zijn:

https://www.facebook.com/trailparkwinterberg/?fref=ts" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie