Forumoverzicht Bikemogelijkheden Permanente routes Biken in de Ardennen....

Biken in de Ardennen....

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?

Moderators: Reflex, ka.dee, Angelo., Test team

Bericht wo 13 jan 2016 11:53
aresius Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Turner Flux v3 & Ragley BigWig
Faecon schreef:
... We rijden gewoon ons ritje van rond de 50 km aan 19 ,20,21 per uur. ...

Als je zo'n gemiddeldes in de Ardennen haalt dan zou ik me geen zorgen maken qua conditie..

op www.solosride.be vind je ook enkele meerdaagse tochten.
of de BEMC of LCMT zijn ook enkele meerdaagsen in België

Bericht za 16 apr 2016 18:52
patje Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: specialized epic - stumpjumper
Beste medebikers. Heeft er soms iemand tracks in en rond butchenbach. Wij gaan er op we met onze MTB club

Bericht za 16 apr 2016 23:10
Beny Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: 7x specialized/1x turner
patje schreef:
Beste medebikers. Heeft er soms iemand tracks in en rond butchenbach. Wij gaan er op we met onze MTB club

http://www.o2bikers.com/pg.asp?pageID=150
Roadbook #191
Daar zitten twee tracks in
De rit naar Moschau heb ik vorig jaar gedaan => super :-D

Bericht ma 18 jul 2016 16:27
pliepla Mountainbiker

Mijn bike: Klein Attitude/Kona Unit

Mijn vrouw gaat vrijdag voor haar werk naar de landbouwbeurs in Libramont. Ik had zelf gedacht om haar naar daar te voeren en in de omgeving een toertje te fietsen. Zijn er mooie en deftig uitgepijlde routes daar in de buurt?
Het dichtstbijzijnde dat ik ken is Bouillon, maar er zijn vast nog andere routes.

Bericht wo 20 jul 2016 17:35
EG6 Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Cube LTD Pro 2017
Iemand ervaring, of aanraders van verhuurbedrijven in/rond Malmedy? Ik ben natuurlijk al op de standaard zoekresultaten uitgekomen, maar hoor toch graag hier of er af- of aanraders zijn :).

Bericht wo 20 jul 2016 22:36
NetWave Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: 2014 Specialized Camber EVO - 2016 Bulls Copperhead 3
Beny schreef:
De rit naar Moschau heb ik vorig jaar gedaan => super :-D

Deze ga ik dan een van de weken ook eens rijden...!

Steven

Bericht ma 25 jul 2016 23:44
spiermassa Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
nu al ne dag of 10 aan rondtoeren rond laroche,super streek.Nu dit jaar kwam ik nieuwe pijlkes tegen rond maboge,rode blosepijl nr 5;Weet er iemand hier meer over,ziet er wel zeer technisch en lastig uit ,reeds enkele stukken gedaan

Bericht do 25 aug 2016 15:36
Thibault Mountainbiker

Toevallig iemand die een leuke technische rit heeft met startplaats (of omgeving) saint-hubert?

liefst 40-50 km lang

Bericht zo 11 sep 2016 20:42
toon pertetotal Avatar gebruiker
Mountainbiker

Mijn bike: Rocky Mountain Element 970rsl,trek madone,
spiermassa schreef:
nu al ne dag of 10 aan rondtoeren rond laroche,super streek.Nu dit jaar kwam ik nieuwe pijlkes tegen rond maboge,rode blosepijl nr 5;Weet er iemand hier meer over,ziet er wel zeer technisch en lastig uit ,reeds enkele stukken gedaan

dezelfde vraag ;-),in Berismenil ook al bordjes met 5 proberen volgen. Lijkt nog niet definitief bepijldt(pover aantal en niet de beste plaatsen langs de route).Op vvv in La Roche weten ze er nog niets over.Misschien de vvv van Houffa ? Ik heb vanuit Berismenil een 38km kunnen volgen(na drie pogingen) maar geraak niet helemaal rond.

Bericht za 01 okt 2016 22:22
pvg Mountainbiker

Mijn bike: univega ltd
iemand ervaring met de routes/streek van Durbuy?

VorigeVolgende

Keer terug naar Permanente routes