19.06.2016 - Ellezelles

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
bossi
Mountainbiker
Berichten: 114
Lid geworden op: do 04 aug 2011 19:49
Rijdt met: specialized epic

19.06.2016 - Ellezelles

Bericht door bossi »

Is dit de toertocht met inschrijving in de feesttent ? Vorig jaar een gereden met inschrijving aan de hoofdweg die had weinig mtb gehalte .
Gebruikersavatar
KTM_Tukaz
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: vr 17 jun 2016 22:25
Rijdt met: KTM Scarp 271 Custom Build

Re: 19.06.2016 - Ellezelles

Bericht door KTM_Tukaz »

Ik denk dat je dit verkeerd voor hebt.
Vorige editie gereden en had meer dan 1000hm op de 50km afstand. Was een nog technischere tocht dan de Herdersmarathon van enkele weken terug !
Gebruikersavatar
kris
Mountainbiker
Berichten: 244
Lid geworden op: za 08 feb 2003 14:37
Rijdt met: specialized

Re: 19.06.2016 - Ellezelles

Bericht door kris »

bossi schreef:Is dit de toertocht met inschrijving in de feesttent ? Vorig jaar een gereden met inschrijving aan de hoofdweg die had weinig mtb gehalte .
Chapiteau
Rue Arbre St Pierre
7890 Ellezelles
België

Ook vorig jaar beide tochten gereden. Als ik zie waar de inschrijving is zal het deze aan de tent zijn. Echt mountainbike dus.

Chapiteau = frans voor tent dacht ik :-D
SVEN9
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: do 19 dec 2013 20:25

Re: 19.06.2016 - Ellezelles

Bericht door SVEN9 »

is idd mooi ritje , vorig jaar gereden in mooi zonnetje en had op de 65 ong een 1020 hms
Muziek bos word ook aangedaan en word gereden in de dezelfde buurt zoals Flobecq

Heb geen zin om langer dan uur in den auto te zitten :-)
bossi
Mountainbiker
Berichten: 114
Lid geworden op: do 04 aug 2011 19:49
Rijdt met: specialized epic

Re: 19.06.2016 - Ellezelles

Bericht door bossi »

Als het deze is met inschrijving in de feesttent ;rijd ik die morgen zal wel vettig liggen maar zeker de moeite waard .
Gebruikersavatar
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker
Berichten: 693
Lid geworden op: vr 19 okt 2012 13:10
Rijdt met: c-dale scalpel 29

Re: 19.06.2016 - Ellezelles

Bericht door El Toro Cycling Club HB »

Lijkt mij idd een supertocht, alleen jammer dat er geen douches zijn enzo, als het nu al zomer was zou ik deze zeker in overweging nemen ook al omdat de tocht van Brakel ook hier langs gaat en dat het stuk van Ellezelles het mooiste stuk is in die tocht, dus als het meer van dat is is deze ernstig de moeite waard.
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

Re: 19.06.2016 - Ellezelles

Bericht door petruske »

hebben deze gereden als avondtocht (de vrijdagavond) en moet zeggen is een helemooie tocht wel zwaar door het weer(veel stukken) lagen er echt slijkerig en drassig bij ,mooie en vele hoogte meters spijtig geen dousches en na zo'n rit is dat toch echt wel een vereiste(benen maat afgespoten samen met fiets)
Gebruikersavatar
Slick
Mountainbiker
Berichten: 131
Lid geworden op: ma 31 dec 2007 19:10
Rijdt met: KTM team lc elite
Contacteer:

Re: 19.06.2016 - Ellezelles

Bericht door Slick »

Gestart voor de 75km,
Na 1 km waren we al van kop tot teen doordrenkt.
Het parcours lag er iets droger bij richting Vlaanderen, maar de 2de helft van de rit, vanaf muziekbos was het blijven glijden.
De eerste 2u waren nog leuk biken, het laatste 1.5u was vallen/opstaan/nog eens proberen/wandelen.
Na de Grandieu wijselijk de korste richting finish gezocht, uiteindelijk met 54km op teller (avs 15km/u ](*,) ).
Onderweg gans mijne santeboetiek kwijtgespeeld (drinkpulle en reparatiekit) :evil: tijdens een afdaling

Jammer van de staat ondergrond, anders altijd zeer leuke rit, nu iets minder leuk, maarja dat zijn nu éénmaal de omstandigheden.

PS; op de 3de bevoorrading die pim cakes in 2 doorsnijden [-X
Gebruikersavatar
kitana-racing
Mountainbiker
Berichten: 61
Lid geworden op: do 21 feb 2008 19:09
Rijdt met: Cube Reaction Pro 29

Re: 19.06.2016 - Ellezelles

Bericht door kitana-racing »

Slick schreef:Gestart voor de 75km,
Na 1 km waren we al van kop tot teen doordrenkt.
Het parcours lag er iets droger bij richting Vlaanderen, maar de 2de helft van de rit, vanaf muziekbos was het blijven glijden.
De eerste 2u waren nog leuk biken, het laatste 1.5u was vallen/opstaan/nog eens proberen/wandelen.
Na de Grandieu wijselijk de korste richting finish gezocht, uiteindelijk met 54km op teller (avs 15km/u ](*,) ).
Onderweg gans mijne santeboetiek kwijtgespeeld (drinkpulle en reparatiekit) :evil: tijdens een afdaling

Jammer van de staat ondergrond, anders altijd zeer leuke rit, nu iets minder leuk, maarja dat zijn nu éénmaal de omstandigheden.

PS; op de 3de bevoorrading die pim cakes in 2 doorsnijden [-X
De laatste pakweg 15km waren nochtans de droogste van gans de rit. Maar dat weet je niet op voorhand natuurlijk :lol:
Dat van die pim-koekjes vond ik ook grappig. Ik heb 4 stukjes genomen. Zo had ik er ook 2 (o)
Plaats reactie