PS4

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

PS4

Bericht door Edlisjas »

Mijn zoontje van 13 heeft een Wiiu maar zou nu graag een PS4 hebben...hij mag dat kopen als ik die Wiiu verkocht krijg en als hij het verschil zelf bijlegt...;-)
Ik ken daar niets van, moet ik ergens op letten als ik dat koop? Ervaringen?

Heb al gehoord dat er zijn die serieus facturen krijgen als ze online spelen? Kan dat?

Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
mini bergaffer
Mountainbiker
Berichten: 397
Lid geworden op: wo 08 aug 2007 15:07
Rijdt met: Orbea Occam

Re: PS4

Bericht door mini bergaffer »

Zeer goed de prijzen vergelijken! Vriend van mij heeft overlaatst ook een PS4 gekocht en blijkbaar zijn er prijsverschillen tot wel €100. Meestal is Collishop (Colruyt) de goedkoopste.

Verder zijn er ook nog verschillen qua geheugencapaciteit. Bij PS4 moet je nu ook jaarlijks €50 betalen voor een PlayStation Network abonnement, wat bij de 3 nog gratis was.
Ook zit er maar 1 controller bij.


mb
Pashley 24Mhz
Mountainbiker
Berichten: 953
Lid geworden op: wo 16 aug 2006 22:21
Rijdt met: Heeft ronde wielen

Re: PS4

Bericht door Pashley 24Mhz »

Of je speelt enkel offline zoals ik. Sommige games kan je dan niet spelen, maar je houd wel je kosten onder controle.
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: PS4

Bericht door Edlisjas »

Alvast bedankt voor de reacties.
NilleX
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: vr 05 feb 2016 21:20

Re: PS4

Bericht door NilleX »

Sowieso dat je ergens in de account instellingen wel parental control kan activeren. Dwz dat jij een wachtwoord of dergelijke zou moeten invoeren elke keer er online iets betaald moet worden. Dit om in de gaten te houden wat je kind spendeert en ook aan wat je kind spendeert.

Ik spreek zelf uit ervaring, Credit card van de papa stond vroeger ook als standaard betaal middel op mijn xbox, een keertje serieus onder mijn *** gehad voor wat zotte kosten!

Ivm aankoop inderdaad goed uitkijken naar de prijs verschillen.. Online vind je al snel een goede aanbieding! Ook wel kijken naar geheugen, eventuele games die er reeds bijzitten en accessoires.. Als hij online gaat spelen met z'n vriendjes komt er ook nog ergens een headset bij om met elkaar te kunnen praten, eventueel dat plus abonnement (maar ik dacht dat dit niet noodzakelijk was voor online gamen).

Welke spellen wil je zoon spelen? Moet je ook aan denken, op veel spelletjes staat een aanbevolen leeftijd voor een reden, niet dat dit mij ooit heeft tegen gehouden, maar sommige ouders hebben er wel eens problemen mee als ze hun kind een onschuldige voorbijganger zien omver rijden in gta bijvoorbeeld..

Hope it helped!
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: PS4

Bericht door Edlisjas »

Thnx! Hij is ondertussen "al" 13,5 jaar, speelt ook veel op zijn iPad en iPhone, daarop controleer ik ook niet wat hij speelt, ik heb er geen moeite mee als hij geweldgames speelt...zolang hij braaf en beleefd is en zijn resultaten op school zijn goed boeit mij dat gene meter...:lol:
Gebruikersavatar
Erik.B
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: di 05 jul 2005 11:21
Rijdt met: Orbea Oiz TR

Re: PS4

Bericht door Erik.B »

Op bol.com kan je ook veel tweedehands spellen kopen misschien dat dit interessant is
https://www.bol.com/nl/l/games/games-so ... ehands_12_" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Edlisjas
Mountainbiker
Berichten: 2852
Lid geworden op: za 18 aug 2007 15:59
Rijdt met: Cannondale, Cannondale, Cannondale en Canyon Racer

Re: PS4

Bericht door Edlisjas »

Erik.B schreef:Op bol.com kan je ook veel tweedehands spellen kopen misschien dat dit interessant is
https://www.bol.com/nl/l/games/games-so ... ehands_12_" onclick="window.open(this.href);return false;
Top, thnx!
Plaats reactie