13.02.2016 - Oudenburg - 6de poldertocht VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Plaats reactie
jbal
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: ma 11 feb 2013 13:32

13.02.2016 - Oudenburg - 6de poldertocht VTT

Bericht door jbal »

Op zaterdag 13 februari verwelkomen we jullie allen op de 6de poldertocht!
Diegene die vorig jaar langs geweest zijn weten dat het parcours grondig gewijzigd is in vergelijking met de eerste 4 edities! Dit jaar zijn er terug enkele wijzigingen maar de route Westkerke-Bekegem-Zerkegem-Snellegem-Beisbroek-Jabbeke blijft behouden!

Douches aanwezig
Afspuitstand aanwezig
Gratis bidon gesponsord door Fietsen Wim voor de eerste 300 deelnemers!
Belegde boterham

Kostprijs: €3-€5
Afstanden: 30-37-47

Adres: Sporthal Ter Beke, Bekestraat, 8460 Oudenburg

https://www.facebook.com/events/1673014936321606/

Nu zaterdag start de uitpijling en geven we een overzicht van de staat van het parcours!
jobal
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 09 jan 2013 18:51

Re: 13.02.2016 - Oudenburg - 6de poldertocht VTT

Bericht door jobal »

Update na uitpijling: alle zones berijdbaar, twee zones zullen waarschijnlijk de keuze gelaten worden baan/zwaar!

Vrijdag volgt een laatste verkenning!
Gebruikersavatar
patje2
Mountainbiker
Berichten: 1879
Lid geworden op: di 22 dec 2009 09:00
Rijdt met: Fiets

Re: 13.02.2016 - Oudenburg - 6de poldertocht VTT

Bericht door patje2 »

Met de regen zal het er zowat overal slecht bij liggen daar in de open polders
jobal
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 09 jan 2013 18:51

Re: 13.02.2016 - Oudenburg - 6de poldertocht VTT

Bericht door jobal »

patje2 schreef:Met de regen zal het er zowat overal slecht bij liggen daar in de open polders
Enkel de laatste zone bevindt zich in de 'open polders' waar de keuze gelaten wordt zwaar/baan. De parcours gaat richting Westkerke/Bekegem om aan te sluiten bij Vloethemveld-Beisbroek-Catteveld-Hoge Dijken.

Vrijdagmiddag volgt een laatste verkenning!
piedrobiker
Mountainbiker
Berichten: 53
Lid geworden op: do 19 dec 2013 19:14
Rijdt met: Trek excaliber 8

Re: 13.02.2016 - Oudenburg - 6de poldertocht VTT

Bericht door piedrobiker »

Mooie tocht hier vandaag gereden. Alles was inderdaad mooi berijdbaar behalve het laatste stuk, dat lag er rampzalig bij. Het is de eerste keer dat ik hier heb meegereden en ik ben eerlijk gezegd wel aangenaam verrast. Proficiat!
plummecrosser
Mountainbiker
Berichten: 231
Lid geworden op: zo 19 apr 2009 17:24
Rijdt met: giant

Re: 13.02.2016 - Oudenburg - 6de poldertocht VTT

Bericht door plummecrosser »

Deze tocht al een paar keer gereden en een heel ander parkoer als vroeger, de 30km gereden wegens onze jeugdige medebiker van 10 jaar, eenmaal moeten een voet aan grond zetten in het begin , de rest was te doen , soms zwaar maar gekozen om door de plassen te rijden, de rest dik in orde, puntje voor verbetering is de inkomen de zaal, misschien een afspreken met een lokale timmerman om een konstuktie te maken met een deurtje zoals in Jabbeke , bedankt en tot de volgende
Gebruikersavatar
liebherr 914
Mountainbiker
Berichten: 498
Lid geworden op: ma 03 dec 2012 19:27
Rijdt met: bulls 29er single speed , bulls wild flow 2 29er, merida big nine

Re: 13.02.2016 - Oudenburg - 6de poldertocht VTT

Bericht door liebherr 914 »

Vanmorgen niet uit mijn bed geraakt,en daardoor maar om 12u45hr vertrokken van thuis uit,slechte keuze want het begon te regenen en tis niet meer gestopt,k'weet nie hoe het parcours er vanmorgen bijlag maar bij mij lag het er toch wel vettig bij waardoor ik op twee stroken van ne 50 tal meter toch moest stappen, uiteindelijk mij toch gejeund ondanks de regen en de kou,bedankt en tot de volgende
jobal
Mountainbiker
Berichten: 15
Lid geworden op: wo 09 jan 2013 18:51

Re: 13.02.2016 - Oudenburg - 6de poldertocht VTT

Bericht door jobal »

Bedankt aan alle deelnemers van onze vtt-rit, het was bang afwachten voor de weersomstandigheden maar smorgens viel dat mee, smiddags kregen we dan toch regen met directe gevolgen voor het parcoer. Bij de laatste verkenning vrijdag viel nog een zone weg en werden de alternatieve routes bevestigd. Mooie sfeerfoto's zijn reeds te bezichtigen op onze website : wtcwestkerke.be.
Wel nog enkele verloren voorwerpen : fietscomputer, materiaalzakje en pomp, je moet ons maar contacteren als dat weg is van je fiets.
Alleszins tot een volgende organisatie en hopelijk krijgen we volgende winter een drogere editie voor alle organisatoren.
Plaats reactie