1 knop die alle nieuwe posts sinds laaste bezoek weergeeft

Vragen, opmerkingen, tips, ideeën,.... met betrekking tot de site kan je hier plaatsen.
Gebruikersavatar
kovan
Mountainbiker
Berichten: 614
Lid geworden op: za 24 sep 2011 20:44
Rijdt met: ene mee eps, en ene mee kees

Re: 1 knop die alle nieuwe posts sinds laaste bezoek weergee

Bericht door kovan »

Zie het nut er niet van in?
Wat wel handig zou zijn, is dat de toertochtentopics er wel tussen staan..
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Re: 1 knop die alle nieuwe posts sinds laaste bezoek weergee

Bericht door Reflex »

De toertochtentopics staan er gewoon tussen, zowel bij nieuwe berichten als ongelezen berichten.
Gebruikersavatar
KrisMaes76
Mountainbiker
Berichten: 776
Lid geworden op: ma 06 okt 2014 12:38
Rijdt met: Canyon Nerve AL 9.0 Stealth 2014 / Canyon Spectral AL 8.0 2016 / Canyon Spectral AL 2022 custom

Re: 1 knop die alle nieuwe posts sinds laaste bezoek weergee

Bericht door KrisMaes76 »

Als je nu die knop gebruikt, is ong 80% wat er tussen staat van het 'te koop' onderdeel en een mens nie altijd op zoek naar iets te koop :) (alhoewel :) )
chrisper
Moderator
Berichten: 887
Lid geworden op: di 25 sep 2012 20:01

Re: 1 knop die alle nieuwe posts sinds laaste bezoek weergee

Bericht door chrisper »

Reflex schreef:Ik gebruik zelf altijd "Toon ongelezen berichten", dan krijg je ook de berichten die wel al gepost waren voor je laatste bezoek, maar die je nog niet hebt gelezen.

Enkel als je niet vaak op het forum komt kun je wel eens berichten missen waar je zelf in participeert. Daarvoor kun je op je gebruikersnaam gaan rechtsboven en op "Bekijk je eigen berichten" klikken. Ik weet niet of je hiermee bekent bent, maar als je die 2 a 3 pagina's gebruikt heb je het meeste overzicht :wink:
dat is idd handig
ik probeer zoveel mogelijk op het forum te lezen, en zo ook al heel veel bijgeleerd
maar ik was steeds altijd tussen alle hoofdstukken enz aan het zoeken wat ik nog niet gelezen had enz
en dat was minder handig/overzichtelijk
Plaats reactie