Waasmunster - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

catchup! schreef:Is mountainbike.be trouwens een rechtspersoon? Administratief gezien denk ik dat een klacht van mij of van mountainbike.be op gelijke voet zal worden behandeld. Kwestie van indruk maken natuurlijk niet :lol:
Mountainbike.be is evenveel rechtspersoon als ieder ander persoon, normaal gezien moet iedere klacht dan ook gelijkaardig behandeld worden. Wat toch niet wegneemt dat je als Mountainbike.be iets meer invloed zal hebben.
Gebruikersavatar
Nielskie
Mountainbiker
Berichten: 611
Lid geworden op: vr 26 sep 2003 20:36
Rijdt met: Fusion Floyd Marathon SL, Thompson Zeus
Contacteer:

Bericht door Nielskie »

Ik wist wel dat 4x4's zo'n pap konden maken. Maar toch denk ik dat daar weer weinig aan gedaan kan worden. Maar de mensen op de gemeente erop wijzen wat er daar aan de hand is kan al veel helpen denk ik.
Die mensen die daar op die bureau's zitten die komen toch precies alleen maar buiten om op cafe te gaan en dan zien ze ook maar een heel klein aspectje van wat er in de gemeente gebeurt.

Nu heb ik na de route in Waasmunster ooit eens gereden te hebben dat het daar wel een vrij welstellende gemeente is, aan de kasten van villa's te zien toch. Ik denk dus dat men er niet echt mee gaat inzitten wat een paar wandelaars of mountainbikers over dat kleine nu ontoegankelijke stukje denken. Maar hun erop wijzen zal zeker niet slecht zijn.

En in verband met de Bosruimdag, BE THERE OR BE SQUARE.
Gebruikersavatar
freezy
Mountainbiker
Berichten: 2328
Lid geworden op: za 06 sep 2003 16:18
Rijdt met: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Bericht door freezy »

straks ga ik de route van waasmunster gaan rijden met een bendeke van 't werk, eens zien hoe het daar ligt.
Gebruikersavatar
Qube
Mountainbiker
Berichten: 940
Lid geworden op: wo 29 okt 2003 12:31

Bericht door Qube »

Ik ga morgen eens gaan zien naar die papboel :bounce: (hopelijk kan ik nen foto trekken).

@catchup!: Leg nog eens uit want ik kan me het niet goed voor de geest halen waar het juist zou zijn. Ik kom van de eerste brug (richting Lokeren-A'pen) over de E17 richting N49, ik laat dus waasmunster achter me. Net na de brug sla ik die singletrack rechts in. Na wat schuif-klim-valwerk kom ik op een iets brede stuk uit. Links van me is dan de ingang van dat voormalige motocrossparcour en dan....?

Afbeelding
den rom
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 27 apr 2005 16:57
Rijdt met: merida matts sport 700

Bericht door den rom »

hee guys,

ben nu ongeveer 2 weken met de mountainbikesport bezig en ga morgen eens in waasmunster rijden denk ik, zijn er mensen die er toevallig morgen ook rijden kunnen we misschien afspreken om mij wat de weg te tonen moesten de pijltjes niet duidelijk zijn he.

ga morgenvroeg rond 9 uur a 9u30 vertrekken denk ik.
Gebruikersavatar
Dummy
Mountainbiker
Berichten: 501
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 21:55
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2011
Contacteer:

Bericht door Dummy »

hou er wel rekening mee dat in het weekend veel wandelaars zijn in Waasmunster. En zéker bij het goede weer dat voorspeld wordt.
den rom
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 27 apr 2005 16:57
Rijdt met: merida matts sport 700

Bericht door den rom »

ga proberen zo vroeg mogelijk te vertrekken dat ik zeker voor de middag alles gereden heb , hopelijk heb ik dan minder last van de wandelaars.
den rom
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 27 apr 2005 16:57
Rijdt met: merida matts sport 700

Bericht door den rom »

heb ze vandaag gereden was om 10uur deze morgen aan de aankomst ben wel al om 8uur vertrokken , moet zeggen dat de rode en groene pijlen ok waren maar de blauwe waren op sommige punten verdwenen daar ben ik dus enkele malen verkeert gereden.

al bij al een aangename rit als je maar juist bezig bent met mountainbike , wel niets spectaculaire met afdaling. ga donderdag naar kluisbergen hoop dat dat iets spectaculairder is

groeten
Gebruikersavatar
Stibo
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: zo 25 mei 2003 13:13
Rijdt met: Merida TFS 900

Bericht door Stibo »

Ik zit volop in mijn blok, dus ik ben alle dagen thuis...
Als er iemand is die eens op een mooie ochtend (+/- 8u30) eens wil gaan rijden in Waasmunster, dan laat je het maar weten. Ben deze morgen ook geweest , maar alleen is zo alleen en dan ligt mn gemiddelde zowieso een 3 à 4 km/h lager dan met 2 of in groep...

Ik ben uit Sint-Niklaas!

Grtz
Gebruikersavatar
Stibo
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: zo 25 mei 2003 13:13
Rijdt met: Merida TFS 900

Bericht door Stibo »

Niemand?
Plaats reactie